اخبار روز سینما جهان

بهترین فیلم‌های سال ۲۰۲۴ تا امروز که نباید از دست بدهید

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، دومین ماه سال 2024 هنوز به پایان نرسیده و بسیاری از فیلم های مورد انتظار امسال هنوز از راه نرسیده اند. اما در این مدت کوتاه فیلم هایی بودند که توانستند نظر مخاطبان و منتقدان را به خود جلب کنند.

به گزارش فرادید؛ در اینجا لیستی از بهترین فیلم های اکران شده در دو ماه اول سال 2024 آمده است.

1. لیزا فرانکنشتاین
داستان این فیلم کمدی سیاه در دهه 80 می گذرد. شخصیت اصلی این فیلم دختری با گذشته ای تاریک و غم انگیز است که عاشق یک مرده می شود و در اتفاقی عجیب موفق می شود او را زنده کند. این دو نفر با هم سفری را آغاز می کنند. سفری برای انتقام گرفتن، یافتن خوشبختی و البته یافتن برخی از اعضای گم شده بدن!

2. سرزمین موعود
این درام تاریخی قدرتمند با بازی مس میکلسن، داستان مردی به نام لودویگ کالن را روایت می‌کند. یک افسر بازنشسته ارتش آلمان در قرن هجدهم که قصد دارد یک سرزمین بایر و وحشی را رام کند و در آنجا تجارتی راه اندازی کند. اما این برخلاف میل یک مالک بزرگ در منطقه، فردریک دشینکل است. داستان فیلم در مورد رویارویی این دو مرد و مقاومت کالن در برابر تلاش برای بیرون راندن او از زمین است.

3. شکارچی و تاریکی
داستان این انیمیشن در مورد پسری است که از تاریکی می ترسد. اما در کمال تعجب، سفری پرماجرا را با خود «تاریکی» آغاز می کند. تاریکی تجسم یافته در یک شخصیت به او کمک می کند بر ترس هایش غلبه کند. اما این تنها بخشی از داستان است؛ در اواسط فیلم متوجه می شویم که این داستانی است که پسر بزرگی برای دختر کوچکش تعریف می کند. از اینجا به بعد داستان عجیب و خیال انگیزتر می شود و داستان با سفر در زمان آغاز می شود.

۴. ضرب وشتم!
برخی از منتقدان این فیلم را «اکشن‌ترین فیلم سال تاکنون» نامیده‌اند و وب‌سایت Polygon یکی از صحنه های مبارزه، آن را «بهترین صحنه مبارزه در آسانسور در تاریخ سینمای اکشن» توصیف کرد. این مهیج انتقام جویانه پر از زد و خورد، حرکات روان دوربین و حرکات نبردی نفس گیر و میخکوب کننده است.

بهترین فیلم های 2024 تا به امروز که نباید از دست بدهید

5. اعتماد به نفس
این کمدی مهیج درباره مردی است که پس از سکته مغزی تصمیم می گیرد در یک مسابقه عجیب شرکت کند. مسابقه ای که در آن برخی از شکارچیان قصد دارند او را بکشند و اگر بتواند از دست آنها فرار کند، یک میلیون دلار به دست می آورد. شکارچیان فقط زمانی می توانند او را بکشند که تنها باشد، بنابراین او باید همیشه در اطراف باشد یکی یکی از دوستان یا اعضای خانواده او باشید. اما مشکل اینجاست که هیچ یک از اطرافیان او داستان مسابقه را باور نمی کنند!

۲۲۰۵۷

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا