اخبار روز سینما جهان

بهترین سریال‌های رمانتیک کره‌ای سال ۲۰۲۴ تا امروز

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، ژانر «درام احساسی» این روزها یکی این یک ژانر محبوب در درام‌های کره‌ای، به‌ویژه کمدی‌های رمانتیک شده است که تماشاگرانی را از هر طبقه‌ای با طنز جذب می‌کند.

به گزارش فرادید؛ مجموعه ای کامل از درام های احساسی محبوب، از «ملکه اشک» تا «دونده دوست داشتنی»، این روزها بینندگان کره ای و بین المللی را مجذوب خود کرده و به انتخاب اول بسیاری از بازیگران تبدیل شده است.

سریال کره‌ای «ملکه اشک» که اواخر ماه گذشته به پایان رسید، بسیار مورد تحسین قرار گرفت و در رتبه‌بندی تمام رتبه‌بندی درام کره‌ای tvN قرار گرفت. بسیاری از بینندگان عاشق داستان این سریال شدند. داستان هونگ هه این (با بازی کیم جی وون)، وارث نسل سوم یک شرکت بزرگ و همسرش باک هیون وو (با بازی کیم سو هیون) که پسر یک کشاورز روستایی است. .

در حالی که بیماری لاعلاج هونگ های این احساسات مخاطب را برمی انگیزد، بازی های خنده دار خانواده او جنبه سرگرم کننده و طنزی به سریال اضافه می کند.

دونده دوست داشتنی

در رتبه بعدی “دونده دوست داشتنی” قرار گرفت که پس از “ملکه اشک” مشعل را به دست گرفت و به سطح فوق العاده ای از محبوبیت رسید. به خصوص در بین بینندگان 20 تا 49 ساله. در این سریال داستان Ryu Seon-jae (با بازی Byun Woo-seok) را دنبال می کنیم. بت معروفی که در شرایط مشکوک اما معجزه آسا و فانتزی می میرد، کیم های یون، یکی او که یکی از طرفداران بزرگ Seonjae است، فرصتی پیدا می کند که به گذشته برگردد و بت محبوب خود را از سرنوشت غم انگیزش نجات دهد.

مخاطبان جوان با داستان سرایی قوی نمایش همراه با عنصر خارق العاده سفر در زمان مجذوب شدند. برای شش هفته متوالی، درام کره ای در بین بینندگان مرد و زن در گروه سنی 20 تا 49 سال در همه شبکه ها رتبه اول را کسب کرد.

موفقیت بین‌المللی سریال نیز خارق‌العاده بوده است و همچنان جایگاه اول را در میان سریال‌های جدید کره‌ای در 130 کشور به خود اختصاص داده است.

صریح

از درام های جذاب و عاشقانه کره ای می توان به سریال «جرات کن عاشق من» شبکه KBS2 و «راک اند رول» از شبکه JTBC که هم اکنون در حال پخش هستند اشاره کرد.

«رک و راست» درباره مجری مودب و مهربان تلویزیون است که ناگهان به بیماری عجیبی مبتلا می شود. اثر این بیماری این است که تمام افکار خود را بدون محدودیت و بدون ملاحظه بیان می کند; این وضعیت باعث ایجاد اختلال در زندگی حرفه ای او می شود. از سوی دیگر، یون وو جون یک فیلمنامه نویس برنامه تلویزیونی است که فکر می کند حالت خاص سونگ کی باک می تواند مخاطبان زیادی را جذب کند. از اینجاست که همکاری این دو نفر آغاز می شود.

جرات کن عاشق من بشی

«جرات کن عاشق من شو» نیز کمدی عاشقانه ای است که رابطه یک محقق کنفوسیوس را با دختری علاقه مند به هنر و طراحی روایت می کند. شین یون بوک جوان (کیم میونگ سو) که بر اساس اصول سختگیرانه کنفوسیوس مانند خیرخواهی، عدالت، ادب، خرد و ایمان زندگی می کند، خود را در مقابل کیم هونگ دو (لی یو یونگ) با شخصیتی بی دغدغه و بی بند و بار می بیند. .

جدا از سریال هایی که حال و هوای کمدی قابل توجهی دارند، درام های احساسی جدی تری مانند «خانواده غیرمعمول» و «عاشقانه نیمه شب در هاگوون» نیز با نظرات مثبت تماشاگران مواجه شده اند.

عاشقانه نیمه شب در هاگوون

“عاشقانه نیمه شب در هاگوون” داستان عشق بین دو معلم را در یک آکادمی خصوصی به تصویر می کشد. سئو هی جین (جونگ ریو وون) معلمی آرام و مصمم با بیش از 14 سال تجربه است که وقتی شاگرد سابقش به عنوان همکارش به آکادمی می آید، زندگی اش زیر و رو می شود.

«خانواده غیرمعمول» نیز درباره اعضای خانواده ای با قدرت های ماوراء طبیعی است که به دلیل سبک زندگی مدرن دچار افسردگی شده و در حال از دست دادن قدرت خود هستند.

بهترین سریال عاشقانه کره ای 2024 تا به امروز

یک خانواده غیر معمول

به طور خلاصه، اگرچه پلتفرم‌های استریم همچنان درام‌های کره‌ای را با مضامین جدی و پیام‌های قوی ارائه می‌کنند، به نظر می‌رسد اکنون تمایل بیشتری برای درام‌های احساسی وجود دارد که ریشه در واقعیت دارند و تجربیات روزمره و عادی را در قالب فانتزی یا طنز ارائه می‌کنند.

به همین دلیل است که آثاری مانند «یک روز خوب برای سگ بودن» شبکه MBC با بازی چا یون وو و «ماه در روز» با بازی کیم یانگ دایی با وجود تعداد کم مخاطبان داخلی، توجه بین المللی زیادی را به خود جلب کرده است. قراردادها در چندین کشور پخش شده است.

بدیهی است که ترجیحات بازیگران محبوب کره ای نیز به این سمت می رود. برای مثال، بیون وو سوک پس از درخشش در «دونده دوست داشتنی» در سطح بین المللی بسیار محبوب شد و کانگ ته اوه و لی ته هوا نیز با دو سریال کمدی «مرکز تحقیقات سیب زمینی» و «عاشق DNA» به تلویزیون باز خواهند گشت. اتفاقی که نشان از علاقه روزافزون آژانس های بازیگری به کمدی های عاشقانه دارد.

۲۲۰۵۷

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا