اخبار روز سینما

مکاپ و چهره متفاوت بهاره رهنما + عکس

به گزارش شمانیوز به نقل از پی ام آپ: عکسی متفاوت از بهاره رهنما منتشر شد. بهاره رهنما بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. بهاره رهنما علاوه بر بازیگری، کارگردانی نیز دارد. بهاره رهنما کتاب های شعر زیادی نیز منتشر کرده است. او همسر سابق پیمان قاسم خانی بود. در زیر عکسی از راهنما با  آرایش متفاوت را مشاهده می کنید.

بهاره رهنما

بیوگرافی بهاره رهنما

بهاره رهنما در دهم ماه آذر سال 1352 متولد شده است و بازیگر، فیلمنامه نویس و نویسنده کتاب است.

وی فارغ التحصیل لیسانس حقوق قضایی و فوق لیسانس ادبیات نمایشی و سینمایی است و تجربه روزنامه نگاری و کتابخوانی دارد.

بهاره به عنوان فرزند دوم در روستای هزاوه اراک متولد شد، یک خواهر بزرگتر به نام بهانه متولد 1343 و یک برادر دوقلو به نام رهام که پزشک است دارد.

پدرش مرحوم جلال رهنما تاجر و مادرش پرویز قائم مقامی (بازیگر) است.

ازدواج اول

بهاره رهنما اولین بار در سال 1370 با پیمان قاسم خانی 26 ساله، زمانی که یک دانشجوی 17 ساله بود در راه بازگشت از دانشگاه به خانه آشنا شد.

این دو پس از چندین سال دوستی سرانجام در سال ۱۳۷۳ با یکدیگر ازدواج کردند و ثمره این زندگی دختری به نام پریا بود.

طلاق از همسر اول

بهاره رهنما و همسرش پیمان قاسم خانی پس از 22 سال زندگی مشترک و داشتن روابط به ظاهر خوب و صمیمانه در اواخر سال 1394 با توافق مشترک از یکدیگر طلاق گرفتند.

ازدواج دوم

خانم بازیگر در 4 شهریور در سال ۱۳۹۶ در ۴۴ سالگی از ازدواج دوم خود با امیرخسرو عباسی از فعالان صنعت آرایشی و بهداشتی خبر داد. این ازدواج منجر به طلاق نیز شد.

10 کتاب نوشتم

من عادت به کتاب خواندن دارم و اصلا بصری نیستم، همیشه آماده مطالعه و برنامه ریزی برای مطالعه هستم، اگر به سفر بروم حداقل یکی دو کتاب را تمام می کنم.

من هر شب 3-4 ساعت به مطالعه می پردازم، نوشتن را در کنار بازیگری شروع کردم و تا کنون نزدیک به 10 کتاب نوشته ام.

از سینما تا تلویزیون

او دومین تجربه خود را در سال ۱۳۷۴ با فیلم غزال تجربه کرد و در سال ۱۳۷۹ در سن ۲۷ سالگی با مجموعه تلویزیونی «بازگشت به خانه» روی پرده های تلویزیونی ظاهر شد.

شهرت

چهره او در سال 1380 در فیلم  «نان و عشق و موتور ۱۰۰۰»دیده شد، سپس در فیلم “گاو خونی” در سال 1381 و در نهایت در فیلم “چارچنگولی” در سال 1387 به شهرت رسید.

اوج درخشش او در تلویزیون از سال ۱۳۸۵ با سریال زیرزمین آغاز شد.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا