اخبار روز سینما

بهاره راهنما رد داده است! پیشنهاد عجیب او به زنان شوهردار + فیلم!/جزئیات

بهاره رهنما متولد 1352 در اراک، بازیگر سرشناس و البته بسیار محبوب سینماست. بهاره رهنما دختر پروین قائم مقامی بازیگر سینما است و بسیاری او را با بازی در سریال های طنز می شناسند. پیمان قاسم خانی همسر سابق بهاره رهنما نویسنده مشهوری بود و حاصل زندگی او دختری به نام پریا قاسم خانی است. بهاره رهنما در سال ۱۳۹۵ با امیرخسرو عباسی ازدواج کرد و از او جدا شد. راهنمای بهار او اخیرا سینما را نیز تجربه کرده است.

بهاره رهنما ویدئویی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که همه را شگفت زده کرد. برخی از کاربران نوشته اند که بهاره رهنما برای دیده شدن دست به هر کاری می زند.

بهاره رهنما این ویدیو را مربوط به تیزر تبلیغاتی پشت صحنه برنامه جدیدش نوشته است که حتی این توضیح هم کاربران را قانع نکرد و بسیاری از او انتقاد کردند.

بهاره رهنما با انتشار این ویدئو نوشت: شوخی نیست خانم های عزیز لطفاً بدانید که حق دارید سریعا صفحه دوم شناسنامه را ببینید. اصلا زشت نیست

کاهش وزن شدید در بهار رهنما

به تازگی عکسی از بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون ایران در کنار ابوالفضل پورعرب بازیگر پیشکسوت منتشر شده است.

در این تصویر به وضوح مشاهده می کنید که راهنما لاغر شده است. در ماه های اخیر برخی رسانه ها از لاغری 50 کیلویی او خبر دادند.

بهاره راهنما از ورزشکاران زورخانه ای شد

عکسی از بهاره رهنما در فضای مجازی منتشر شده است که خبرهای زیادی را به همراه داشته است.

در این تصویر بهاره رهنما در حال انجام ورزش زورخانه ای دیده می شود که ژست و استایل و کفش های پاشنه بلندش تعجب همگان را برانگیخته است.

کاربران نظرات متفاوتی در مورد این تصویر در فضای مجازی منتشر کرده اند که برخی نوشته اند بهاره رهنما برای دیده شدن دست به هر کاری می زند.

IMG_20230728_155837_239بهاره راهنما رد داده است! پیشنهاد عجیب او به زنان شوهردار + فیلم!/جزئیات

اشک بهاره رهنما درآمد

ویدئویی منتشر شده است که در آن بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون از سختی های دریافت وام و تعجب کارکنان بانک از اقدام این سلبریتی می گوید.

این ویدیو واکنش های متفاوتی را از سوی کاربران در شبکه های اجتماعی به همراه داشته است.

روضه خوانی در ماه محرم

در روزهای اخیر و با فرا رسیدن ایام سوگواری محرم حسینی، ویدئویی در فضای مجازی دست به دست می شود که بهاره رهنما را در حال بالا رفتن از منبر و خواندن دعا نشان می دهد.

این نماهنگ که مربوط به چند سال پیش است هر سال در ایام محرم بازنشر می شود و پربیننده است.

معلوم نیست بهاره رهنما چه نوع مراسمی را می خواند یا در کدام منبر شرکت می کرد.

بهار رهنما: پس از کنار گذاشتن قرارداد قاسم خانی تحریم شدم

بهاره رهنما اخیرا با پی ام آپ مصاحبه ای انجام داده و در بخشی از آن به جدایی خود از پیمان قاسم خانی و برخوردهایی که پس از این جدایی با او در رادیو و سینما شده است، اشاره کرده است.

می گوید: هفت سال است که در تلویزیون ایران  ممنوع‌ الفعالیت هستم. وقتی وارد محل محل آفیس صدا و سیما شدم، کارکنان تعجب کردند، انگار نارنجک بههمراه خود داشتم و ناگهان همه به هم می گویند بهار رهنما رسیده است.

بهاره رهنما با اشاره به داستان طلاق پیمان قاسم خانی اظهار می کند: بعد از اولین جدایی ام عملا از سینمای ایران کنار گذاشته شدم و هیچ استودیویی از من برای بازی در فیلمی درخواست نکرد. با اینکه آدم محترمی بودم، اما خیلی از همکاران ناخودآگاه من را از این فضا کنار گذاشتند چون ترجیح می دادند با فیلمنامه شان کار کنند. آنها هرگز سعی نکردند برای من مشکل ایجاد کنند، اما من محکوم شدم.

رهنما می گوید: تا 40 سالگی فکر می کردم زن بسیار باهوشی هستم، اما فضای مجازی به من نشان داد که هوش چیزی است که با توجه به شرایط روز باید به روز شود.

1بهاره راهنما رد داده است! پیشنهاد عجیب او به زنان شوهردار + فیلم!/جزئیات

ازدواج سوم بهاره رهنما صحت دارد؟

بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون (شب گذشته جمعه هفدهم تیر) با انتشار لایو اینستاگرامش در مورد ازدواج جدیدش صحبت کرد.

وی در بخشی از این لایو اینستاگرامی گفت: به سوال بی ربط شما پاسخ نمی دهم و هرگز در مورد شایعات صحبت نکرده ام زیرا وقتی از شایعات صحبت می کنیم، ارتعاشات و انرژی منفی آنها بر شخص و زندگی او تأثیر می گذارد.

وی در ادامه درباره ازدواج جدیدش گفت: بعد از طلاق دوباره ازدواج نکردم، ممنون که اینقدر عاقل هستید و به مشکلات شخصی من احترام می گذارید.

راهنمای بهار بهاره راهنما رد داده است! پیشنهاد عجیب او به زنان شوهردار + فیلم!/جزئیات

بیوگرافی بهاره رهنما.

بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون متولد 10 آذر در سال 1352 در شهر اراک است و 44 سال سن دارد.

وی دارای مدرک لیسانس ادبیات فارسی، لیسانس حقوق قضایی و فوق لیسانس ادبیات نمایشی است.

او دوره های بازیگری و فیلمنامه نویسی را در مرکز فیلم اسلامی گذراند و در سال 1370 با بازی در فیلم «افعی» وارد سینما شد. در همان سال با پیمان قاسم خانی آشنا شد و در سال ۱۳۷۵ با او ازدواج کرد. رهنما علاوه بر بازی در سینما و تلویزیون، داستان‌نویسی هم می‌کند.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا