اخبار روز سینما

افشاگری بهاره افشاری از بیماری سرطان خود!

بهاره افشاری در برنامه ای گفت: در معایناتی که برای سلامتی وی انجام دادم متوجه توموری شدم که می تواند هویت زنانه ام را از دست بدهد. دکتر به من گفت ممکن است بخشی از بدنت را از دست بدهی. برای من آن عضو نماد تولیدمثل، باروری، سلامتی، داشتن زندگی زناشویی و داشتن امید فراوان به عنوان یک زن است.

بهاره افشاری سرطان دارد

بهاره افشاری سرطان دارد! / ماجرای وحشتناک بیماری زن بازیگر معروف! + عکس

بیوگرافی بهاره افشاری

بهاره افشاری در چهاردهم  تیر 1363 در شاهرود سمنان به دنیا آمدو  بازیگر و کارگردان است. وی فارغ التحصیل رشته نقاشی و دیپلم بازیگری، مونتاژگری را شروع کرد و در بازیگری سرآمد بود و اکنون تجربه کارگردانی دارد.

اولین فیلم بهاره افشاری

با آمدن و رفتن چهره های هنری به مزون، پای خود را به عرصه بازیگری باز کرد. برای اولین بار در سال 1380 و در سن 18 سالگی نقش کوتاهی در یک سریال تلویزیونی بازی کرد، اما می گوید این تجربه آنقدر بد بوده که حاضر نیست نامش را در کارنامه هنری خود بگنجاند. او اولین تجربه حرفه ای خود را در سال 1382 با سریال روزگار غریب تجربه کرد تا اینکه یک سال بعد چهره او با سریال «اویک فرشته بود» در نقش شیطان به شهرت رسید. او در سال ۱۳۸۸ در سریال «فاصله ها» در کنار چهره هایی چون شاهرخ استخری و دانیال حکیمی بازی کرد.

همسر بهاره افشاری

مدتی بود که شایعه شده بود او در آستانه ازدواج با بنیامین بهادری است اما این خبر پس از مدتی با ازدواج بنیامین و شایلی محمودی به فراموشی سپرده شد.

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا