اخبار روز سینما

حسودی و عصبانیت شوهر جنیفر لوپز!

جنیفر لوپز، خواننده و هنرپیشه 53 ساله اخیرا اعتراف کرده است که همسرش بن افلک 50 ساله، لباس های خیلی فاش کننده او را دوست ندارد.

جنیفر لوپز خواننده و بازیگر آمریکایی که به ظاهر جوان و جذابش معروف است در مصاحبه اخیر خود اعتراف جالب و غیرمنتظره ای درباره حسادت همسرش کرد.

جنیفر لوپز و بن افلک از زمان ازدواجشان در سال 2022 همواره حمایت متقابل خود را از طرفداران خود نشان داده اند.اما جنیفر لوپز در مصاحبه اخیر خود اعتراف کرد که همسرش لباس و ظاهر او را زیاد دوست ندارد. .

جنیفر در مصاحبه با “زندگی کن! با کلی و مارک” جمعه در برنامه “زنده با کلی و مارک” اعتراف کرد که همسرش بن افلک لباس های آشکار او را مسخره می کند. جنیفر لوپز، 53 ساله، گفت: “او گاهی اوقات با من شوخی می کند. .. چیزهایی از این قبیل می گوید: “پس بقیه این پیراهن کجاست؟” یا چیزی شبیه به آن. و من می گویم، “اوه، این یکی چیز دیگری ندارد.”

بن افلک و جنیفر لوپز بیشتر از همیشه عاشق شده اند!

با این حال، جنیفر لوپز فاش کرد که همیشه از توصیه های همسرش در زمینه مد پیروی می کند. حتی اگر من همیشه با نظرات آنها موافق نباشم. در همین حال، بن افلک در تور مطبوعاتی همسرش را برای فیلم جدیدش Air تمجید کرد و او را “زیباترین زن جهان” خواند و گفت: “او شگفت انگیز به نظر می رسد.”

جنیفر لوپز که ابتدا در یک مراسم لاس وگاس در ژوئن 2022 ازدواج کرد و بعداً یک مهمانی مجلل در جورجیا برگزار کرد، در مورد شوهر چهارمش گفت: «او بسیار مهربان است. ما عمیقاً یکدیگر را دوست داریم. ما را همیشه دست در دست هم خواهی دید.”

وقتی از این خواننده در مورد اختلاف قد او و همسرش سوال شد راز جالب خود را فاش کرد. جنیفر لوپز همیشه یک قدم پشت سر افلک راه می رود تا آن دو بتوانند به راحتی دست در دست بگیرند بدون اینکه جنیفر لوپز جلوی دوربین بلندتر به نظر برسد. با وجود علاقه زیاد بن افلک به همسرش، حسادت او در این ازدواج کامل مشکلی به نظر نمی رسد!

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا