اخبار روز سینما

بن استیلر فیلم The Seven Five را خواهد ساخت

« بن استیلر “، اولین فیلم بلند خود را از سال 2016 با عنوان Zoolander 2 (Zoolander 2) کارگردانی کرد. اکنون طبق اخبار، او می خواهد فیلم هفت پنج انجام دادن

« جرمی آلن وایت بازیگر سریال «خرس» نیز در حال مذاکره برای بازی در این فیلم سینمایی به کارگردانی «استیلر» است. پس از Zoolander 2، استیلر Escape to Dannemora و درام علمی تخیلی Severance را در سال 2018 کارگردانی کرد.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان می توانید به بخش آن مراجعه کنید اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرام فیگار دیدن.


بن استیلر کارگردان فیلم The Seven Five خواهد بود

در حالی که فیلمبرداری فصل دوم Detachment به پایان می رسید، جف اسنایدر گزارش داد که استیلر آماده ساخت فیلمی به نام The Seven Five با بازی جرمی آلن وایت است. این درام جنایی اقتباسی از مستند تحسین شده تایلر راسل به همین نام است که در سال 2014 منتشر شد.

فیلم هفت پنج این یک داستان در نیویورک در دهه 1980 است و با یک نیروی پلیس فاسد سر و کار دارد. این فیلم داستان «مایکل داد» رهبر این گروه فاسد پلیس را روایت می کند که در سال 1366 دستگیر و 14 سال را در زندان سپری کرد. تونی مک نامارا که پیش از این فیلم «مورد علاقه» را نوشته بود، فیلمنامه استیلر را نوشت.

فیلم هفت پنج

«جرمی آلن وایت» پس از فیلمبرداری فصل سوم و چهارم سریال خرس، نقش «بروس اسپرینگستین» را در فیلم موزیکال «اسکات کوپر» (Deliver Me From Nowhere) بازی می کند. پس منتظر همکاری با «استیلر» در سال 2025 باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره همکاری «بن استیلر» و «جرمی آلن وایت» چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید. شکل برای به اشتراک گذاشتن

منبع: دنیای قرقره

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا