اخبار روز

بلیط های اربعین دیگر در فرودگاه ها به فروش نمیرسد! /جزئیات

برحسب گفته مسئول عملیات اربعین شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، برخی مراجعه‌کنندگان برای تهیه بلیت عتبات عالیات به فرودگاه ها مراجعه نکنند.

به گزارش پی ام آپ، محمد حبیب الهی مسئول عملیات اربعین شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در خصوص آخرین وضعیت عملیات اربعین در فرودگاه ها گفت: آخرین اخبار و اطلاعیه های مربوط به عملیات اربعین در فرودگاه ها به اطلاع عموم از طریق روابط عمومی شرکت فرودگاه خواهد رسید.

مسئول عملیات اربعین شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در ادامه تصریح کرد: متقاضیان سفر عتبات عالیات به هیچ عنوان برای خرید بلیت به فرودگاه ها مراجعه نکنند و بلیط عتبات عالیات را از آژانس ها یا سایت های فروش بلیط هواپیما تهیه کنند.

وی افزود: مردم می توانند از طریق سامانه سال 199 و با مراجعه به سایت رسمی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران به نشانی www.airport.ir از آخرین اخبار و اطلاعیه های مربوط به عملیات اربعین در محدوده فرودگاهی مطلع شوند.

مدیر عملیات اربعین شرکت فرودگاه ها در خصوص آخرین وضعیت فرودگاه های عملیاتی اربعین 1402 گفت: با انجام عملیات بازرسی پروازی از فرودگاه های مرزی غرب کشور، تمامی فرودگاه ها آمادگی کامل برای برقراری پرواز از اربعین و ارائه خدمات به زائران امام حسین (ع) را دارند.

حبیب الهی گفت: با تخصیص اعتبارات لازم موانع پیش روی فرودگاه های اربعین برطرف شد و به زودی شاهد برپایی عملیات تجلیل از زائران حسینی خواهیم بود.

وی در پایان گفت: عملیات اربعین 27 مرداد استارت و 25 فرودگاه تحت مالکیت شرکت فرودگاه ها در این عملیات به زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) خدمت رسانی خواهند کرد.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا