اخبار روزاخبار روز سینما

فراخوان دوره هیجان‌انگیز “اخبار جعلی در عصر پساحقیقت” توسط آکادمی زیست پلاس برگزار می‌شود/ جزئیات دوره

مهم‌ترین رویداد “اخبار جعلی در عصر پساحقیقت” توسط گروه زیست پلاس برگزار می‌شود.

 

به نقل از شمانیوز، به گزارش پی ام آپ؛ هدف از برگزاری این رویداد ملی، ایجاد چارچوبی برای شناخت و تفسیر رویدادهای اجتماعی-رسانه‌ای است تا کنش‌گران فرهنگی و اجتماعی با پرهیز از تقلیل‌گرایی، با نگاهی روش‌مند و مبتنی بر نظریات علمی، به مواجهه با اخبار جعلی بپردازند.

یک رویداد ملی با عنوان «اخبار جعلی در عصر پساحقیقت» با حضور 13 استاد برتر در دو سطح مقدماتی و پیشرفته به صورت حضوری و مجازی برگزار خواهد شد. در سطح مقدماتی، موضوعاتی همچون خبر جعلی، سواد خبری، سواد روایت، نظریات تأثیر پیام، حباب فیلتر و شخصی‌سازی اطلاعات، تغییر سبد مصرف خبر، تنظیم مصرف خبر، اقناع و پروپاگاندا، ارتباطات انسانی، تغییرات نسلی و فضای مجازی، حکمرانی و فضای مجازی، مغالطات در رسانه و خطاهای رایج شناختی، مغز و پیام، جنگ شناختی و قوه خیال، عملیات تأثیر رسانه‌ای و مخاطب‌شناسی بررسی شده‌اند و در 1200 دقیقه توسط این استادان ارائه شده‌اند.

علاقه‌مندان می‌توانند تا تاریخ 10 مرداد 1402 با مراجعه به وبسایت www.zistplus.com در این رویداد ملی ثبت‌نام نمایند. علاوه بر سایت رویداد، برای کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانید به کانال‌ها و صفحات زیست‌پلاس در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های ایتا، بله، تلگرام و اینستاگرام با آدرس @zistplus_com مراجعه کنید.

آکادمی زیست پلاس برگزار می کند:

چهارمین رویداد ملی سواد فضای مجازی با رویکرد “خبر جعلی در عصر پساحقیقت”

روش برگزاری: حضوری-مجازی

سرفصل ها: 50 عنوان آموزشی بالغ بر 1200 دقیقه محتوا

مهلت ثبت نام: 10 مرداد 1402

ارزش اصلی دوره: 865.000 تومان (تخفیف ویژه برای فعالان فرهنگی)

کسب اطلاعات بیشتردر وب سایت: www.zistplus.com

رسانه های اجتماعی: @zistplus_com

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا