اخبار گیلان

برگزاری دوره آموزش روزنامه نگاری مقدماتی با حضور اساتید ملی در گیلان

مدیر خانه مطبوعات و رسانه استان گیلان خبر داد

میلاد ابراهیمی اعلام کرد: دوره خبرنویسی 60 ساعته با سرفصل های مورد تایید مرکز مطالعات به صورت حضوری در گیلان برگزار می شود.

به گزارش ریمینو، میلاد ابراهیمی مدیر خانه مطبوعات و رسانه استان گیلان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری دوره مقدماتی آموزش خبرنگاری با حضور اساتید کشوری به درخواست خانه مطبوعات و رسانه استان گیلان گفت: مرکز مطالعات و برنامه ریزی مورخ. رسانه، دوره خبرنویسی 60 ساعته با سرفصل های مورد تایید مرکز مطالعاتی به صورت حضوری در گیلان برگزار می شود.

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه استان گیلان با اشاره به سرفصل های دوره 60 ساعته روزنامه نگاری مقدماتی گفت: این دوره به مدت 10 روز در روزهای 28 و 29 ادامه خواهد داشت. دی ماه، چهار و پنج، 12 و 13، 26 و 27 بهمن 3 و 4 اسفندماه از ساعت 8 صبح تا 16 بعدازظهر برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری دوره های خبر نویسی، روابط عمومی، گزارش نویسی، تکنیک مصاحبه و نویسندگی در مطبوعات گفت: اساتید این دوره یونس شکرخواه، محمد آقاسی، مسعود بصیری، فریدون صدیقی و علیرضا حسینی پاکدهی هستند. .

ابراهیمی با بیان اینکه ظرفیت ثبت نام در این دوره 20 نفر است، افزود: علاقه مندان به شرکت در این دوره نام و نام خانوادگی، نام پدر، تاریخ تولد، شماره شناسنامه، کد ملی و مدرک تحصیلی خود را ارسال و به آدرس زیر ارسال نمایند. شماره همراه به شماره پیامک 10001333323629.

مدیر خانه مطبوعات و رسانه استان گیلان آخرین مهلت ثبت نام دوره پیش روزنامه نگاری را تا پایان روز دوشنبه بیست و پنجمین روز اعلام کرد. دی وی گفت: اولویت در پذیرش افراد ثبت نام شده بر اساس مشارکت مستمر افراد در آموزش های گذشته است.

به گفته ابراهیمی دوره روزنامه نگاری مقدماتی به همت خانه مطبوعات و رسانه‌های گیلان و با همکاری مرکز مطالعات و برنامه ریزی رسانه‌ها و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برگزار و درصورت قبولی در آزمون مدرک معتبر مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها به شرکت کنندگان اهدا می‌شود.

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا