اخبار روز سینما

برنامه های تابستانی پلتفرم تابستانی داغ با سریال های ضد پدرخوانده و نمایش های واقعیت

پلتفرم های «نماوا»، «فیلمانت»، «فیلیمو» و «تماشاخونه» با ارائه 6 سریال جدید به نام های عقرب عشاق، هایهیت، فوفو، پدر گواردیولا، هفت و پیکولو و دو سریال The Los نمایش های واقعیت «زاد» و «پدر خوانده 2» تابستان 1402 آغاز می شود.

به گزارش پی ام آپ، سکوهای ملی تابستان 1402 را با دست پر آغاز می کنند. پلتفرم های «نماوا» و «فیلیمو» از یک هفته مانده به شروع فصل تابستان با اکران مشترک سریال کمدی «مگه همه عمر چندتا بهاره؟» به سرپرستی سروش صحت اولین برنامه تابستانی خود را ارائه کردند. اما این دو پلتفرم محتوای انحصاری دارند که قصد دارند در روزهای اول تابستان پخش کنند.

«فیلیمو» برای ابتدای تابستان آماده پخش سریال عروسکی «پیکولو» است.

فیلیمو | همانطور که در ابتدا گفته شد، «فیلیمو» برنامه های تابستانی خود را با سریال «چند سال زندگی می کنید» آغاز می کند. آغاز شد. این پلتفرم به زودی پخش مینی سریال «هایهیت» را از نیمه تیرماه آغاز می کند. این سریال به کارگردانی سجاد پهلوان زاده در دست تولید است. مهدی حسینی نیا، الناز حبیبی، بهاره افشاری و ستاره پسیانی در این سریال بازی می کنند.

«فیلیمو» علاوه بر «هایهیت»، سریال کودک خود با نام «پیکولو» را در ابتدای تابستان عرضه می کند. این سریال عروسکی زنده به کارگردانی علی احمدی و تهیه کنندگی راپشت است. هومن حاجی عبداللهی و مهسا طهماسبی بازیگران این سریال هستند و خسرو احمدی، محمد بحرانی، امیر سلطان احمدی، محمد عسگری و مهناز خطیبی نیز به عنوان صداپیشه در این سریال حضور دارند. مصطفی و محسن کیایی به طور مشترک سریال کودک «پیکولو» را تهیه و تولید کرده اند. پخش برنامه های بازی “TNT” و “Sadatu” نیز در طول تابستان از این پلتفرم ادامه دارد.

برنامه های تابستانی پلتفرم تابستانی داغ با سریال های ضد پدرخوانده و نمایش های واقعیت
«عقراب عشاق» عنوان سریال اختصاصی نماوا است که پخش آن از اوایل تابستان آغاز می شود.

ناموا | پلت فرم «نماوا» یک هفته مانده به شروع فصل جاری برنامه های تابستانی خود را آغاز کرد. این پلتفرم با سریال «چند بهار زندگی خواهند کرد؟» آغاز شد. او با فیلمو کار خود را آغاز کرد و همزمان میزبان چندین سریال تلویزیونی مانند مستوران، شور پرواز و خانه به دوش بود. اما سریال اختصاصی نماوا برای ابتدای تابستان، سریال عقرب عاشق به کارگردانی حسین سهیلی زاده است. این سریال با بازی محمدرضا فروتن، آرمان درویش، متین ستوده، شقایق فراهانی، سیاوش خیرابی و… آماده پخش است. با توجه به اینکه سریال «سرگیجه» دوشنبه هفته آینده به پایان می رسد، احتمالا «عقراب عاشق» جایگزین این سریال خواهد شد.

برنامه های تابستانی پلتفرم تابستانی داغ با سریال های ضد پدرخوانده و نمایش های واقعیت
فصل دوم «پدرخوانده» برنده تابستانی «فیلمانت» است.

فیلم سینما | پلتفرم «فیلمنت» از 22 تیرماه سریال کودک و نوجوان با نام «فوفو» را منتشر می کند. این انیمیشن زنده به کارگردانی میثم معراجی ساخته شده و بازیگرانی چون سیدجواد رضویان، رضا شفیع جام، الیکا عبدالرزاقی، پاشا جمالی و … در آن به ایفای نقش پرداخته اند. سریال فوفو به صورت اختصاصی از این پلتفرم پخش می شود. اما کارت برنده «فیلمانت» برای افتتاحیه تابستانی فصل دوم رئالیتی شو او «پدر رضاعی» است. این فصل با تغییراتی در دکوراسیون و حضور چند بازیکن جدید به رهبری سعید ابوطالب آماده افتتاحیه است. در فصل دوم پدرخوانده چند تن از بهترین بازیکنان فصل اول از جمله امیرعلی نبویان، مجید واشقانی، معین زندی، امیرمهدی ژوله و مجتبی پور بخش و در کنار آنها بازیکنان جدیدی مانند آرمین رحیمیان حضور دارند. ، دارا حیایی، نجمه جودکی، سرموس بهار قاسمی، الیکا عبدالرزاقی، پدرام کریمی و… «فیلمنت» این روزها در حال ساخت سریال کمدی به کارگردانی کیارش اسدی زاده است. «رضا عطاران» در این سریال بازی می کند که تیرماه امسال کلید می خورد.

مجموعه تلویزیونی «قهوه ترکی» به کارگردانی علیرضا امینی و تهیه کنندگی محمد شعیستا در تابستان ادامه خواهد داشت.

برنامه های تابستانی پلتفرم تابستانی داغ با سریال های ضد پدرخوانده و نمایش های واقعیت
تماشاخونه قرار است تابستان امسال برنامه رئالیتی «زاد» خود را پخش کند.

در خانه تماشا کنید | «تماشاخونه» پلتغرام که پخش محصولات انحصاری خود را با میزبانی سریال «آمستردام» آغاز کرده، قصد دارد در اوایل تابستان، رئالیتی شو «آنتی» را به عنوان یکی از برنامه های تابستانی خود راه اندازی کند. این رئالیتی شو به کارگردانی سعید ابوطالب و کارگردانی مجید واشقانی ساخته شده است. «آنتی» زیرمجموعه ای از بازی های مافیایی است. این پلتفرم مدتی است که دو فصل خود را با نام های «هفت» و «پدر گواردیولا» رونمایی کرده است. به احتمال زیاد بارگذاری این دوسالانه از روزهای اول تیرماه آغاز خواهد شد. «هفت» به کارگردانی کیارش اسدی زاده با بازی علی مصفا، بابک حمیدیان، مینا ساداتی، نیکی کریمی، نازنین بیاتی و … ساخته شده است. سریال پادرگاواریولا به کارگردانی سعید نعمت له و با بازی حمید فرخ نژاد، هنگامه قاضیانی، مهران مدیری، سهرا اسکندری، آرش عادل پرور، علیرضا خمسه و… آماده پخش شد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا