اخبار ارز دیجیتال

برق مراکز استخراج ارز دیجیتال در ساعات اوج مصرف قطع می شود

مقاله «برق مراکز استخراج ارز دیجیتال در ساعات اوج مصرف خاموش می شود» اولین بار در وب سایت پی ام آپ – زندگی با فناوری نوشته شده است. – پی ام آپ – زندگی با تکنولوژی – – https://techrato.com/

طبق اطلاعیه شرکت توانیر، برق از مراکز استخراج ارز دیجیتال در ساعات اوج مصرف قطع خواهد شد. این تصمیم هوشمندانه است.

محمد جودادیمجری پروژه تامین برق ارز دیجیتال توانیر در خبری اعلام کرد برق از مراکز استخراج ارز دیجیتال در ساعات اوج مصرف قطع می شود. با توجه به اینکه برق مراکز استخراج ارز دیجیتال در کشور از شبکه سراسری برق تامین می شود، این تصمیم تصمیم هوشمندانه ای به نظر می رسد زیرا این مراکز برق زیادی مصرف می کنند و در زمان پیک مصرف واحد تامین برق به شهرها با مشکل مواجه خواهند شد.

بیشتر بخوانید: پلتفرم اختصاصی پرداخت ارز دیجیتال برای تسهیل واردات به کشور راه اندازی شد

برق مراکز استخراج ارز دیجیتال در ساعات اوج مصرف قطع می شود

محمد خدادادی، مدیر پروژه تامین برق ارز دیجیتال توانیر گفت:

بر اساس مصوبه هیات وزیران در خصوص مقررات استخراج ارز رمزنگاری شده، فروش برق از سامانه ملی متصل در ایام محدود چه در فصول گرم و چه در فصول سرد سال ممنوع است.

وی ادامه داد، بر این اساس، آن دسته از مزارع استخراج ارز دیجیتال که برق خود را از شبکه سراسری تضمین می کنند، در ساعات روز و شب که تقاضای مصرف کنندگان به اوج می رسد، خاموش خواهند شد.

برق مراکز استخراج ارز دیجیتال در ساعات اوج مصرف قطع می شود

او در مورد وضعیت تامین برق مراکز استخراج ارز دیجیتال با انرژی های تجدیدپذیر وی همچنین بیان کرد: امکان تامین برق مراکز ماینینگ ارز دیجیتال از نیروگاه های تجدیدپذیر وجود دارد و شبکه برق خدمات ترانزیت را ارائه می دهد و جریان برق را به این مجموعه از متقاضیان روان می کند.

خدادادی ادامه داد:

مراکز استخراج ارزهای دیجیتال که قراردادهای دوجانبه با نیروگاه های انرژی تجدیدپذیر دارند، قادر خواهند بود به همان اندازه برقی که نیروگاه انرژی های تجدیدپذیر تولید می کند، مصرف کنند.

وی همچنین درباره اقدام سازمان ملی استاندارد در خصوص صدور مجوز مجوز دستگاه های ماینینگ رمزارز افزود: بهره برداری از ماینرهای غیراستاندارد صرفا سوء استفاده از برق یارانه ای است. بنابراین اقدام سازمان ملی استاندارد ایران در مطالبه استاندارد مصرف انرژی و اقدام گمرک جمهوری اسلامی ایران در ممانعت از ورود معدنچیان با رتبه انرژی کمتر از B کمک شایانی خواهد کرد. کاهش سوء استفاده از یارانه ها الکتریسیته برای استخراج cryptoactives.

همانطور که در رمزارز نیوز قبلی آمده بود، مجوز دستگاه های استخراج ارز دیجیتال منوط به ارائه مجوز از سازمان ملی استاندارد ایران است.

بیشتر بخوانید:

  • دارایی ارزهای دیجیتال نیز مشمول مالیات است
  • قانون واردات ارز دیجیتال در انتظار تایید نهایی وزارت اقتصاد است
  • دریافت این نوع صرافی ارزهای دیجیتال منوط به دریافت معرفی نامه از سه موسسه خصوصی بود.

نظر شما در مورد قطعی برق مراکز استخراج ارز دیجیتال چیست؟ نظر خود را با پی ام آپ در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید اخبار فناوری ما را دنبال کنید.

مقاله «برق مراکز استخراج ارز دیجیتال در ساعات اوج مصرف خاموش می شود» اولین بار در وب سایت پی ام آپ – زندگی با فناوری نوشته شده است. – پی ام آپ – زندگی با تکنولوژی – – https://techrato.com/

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا