اخبار ورزشی

عملکرد تیم ملی والیبال ایران در “9 دوره لیگ ملت ها” چگونه بوده است؟/ بررسی تمامی دوره ها

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، لیگ ملت‌های والیبال سال 2023 در گروه مردان از 16 خردادماه آغاز می‌شود و یکم مرداد با معرفی تیم‌های برتر به پایان خواهد رسید. مرحله مقدماتی این مسابقات با حضور 16 تیم از کشورهای کانادا، آمریکا، آرژانتین، ایتالیا، کوبا، آلمان، هلند، برزیل، ژاپن، فرانسه، چین، ایران، لهستان، صربستان، بلغارستان و اسلوونی برگزار می شود.

گفتنی است والیبال ایران در سال 2013 برای اولین بار سهمیه حضور در لیگ جهانی را به دست آورد و از آن زمان تاکنون در این رقابت ها و سپس در نسخه جدید خود لیگ ملت ها حضور پیدا کرده است. در آستانه دهمین سال از بین المللی شدن حضور تیم ملی ایران در این رویداد مهم والیبال، معاونت ارتباطات فدراسیون در نظر دارد اطلاعات آماری بسیار جدیدی از تلاش مردان والیبالیست ایران در این رقابت ها منتشر کند. فرم گزارش هایی که آمار عملکرد بازیکنان ملی در پست های مختلف را نشان می دهد. تیم کشورمان در مجموع، مسابقات این رقابت ها در میان این داده های جدید ظاهر می شود.

والیبال مردان ایران در 9 دوره لیگ جهانی و لیگ ملت ها 117 بار بازی کرده و در مجموع 10950 امتیاز کسب کرده است. بر این اساس تیم ایران در هر بازی به طور میانگین 86.28 امتیاز کسب کرده است. 6 هزار و 959 نفر از بازیکنان انتخابی کشورمان در این مسابقات پوئن به طور مستقیم که معادل 68.93 درصد از کل امتیازات تیم ایران است. از سوی دیگر تیم ایران با اشتباهات بازیکنان تیم های مقابل 3136 امتیاز کسب کرده است که معادل 31.07 درصد از مجموع امتیازات است.

بازیکنان قدرت دریافت کننده تیم ایران در مجموع 117 بازی با 2787 امتیاز بیشترین امتیاز را به دست آوردند که میانگین هر بازیکن 174.18 امتیاز است، اما با توجه به اینکه موقعیت پاس قطر به طور طبیعی بیشترین پتانسیل امتیاز را در والیبال دارد در هر تیم به عنوان ماشین امتیازآورترین عمل می‌کند، بازیکنان این پست 1913 پوئن کسب کردند که میانگین هر بازیکن آن 239.12 امتیاز می‌شود.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا