اخبار روز

بررسی درخواست طرح افزایش وام سپرده خانه/متقاضیان باید به این ترتیب برای دریافت وام اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری مگتو، داود بیگی نژاد، نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک تهران، گفت: طرح جدید ارائه شده برای افزایش وام و سپرده مسکن، برخلاف طرح های قبلی، گرهی از مشکل مسکن ایجاد نخواهد کرد گفت: با توجه به اینکه ما چند سالی است که دستمزدها و درآمدها در اقتصاد ایران دچار رکود شده است، پرداخت وام معمولاً متناسب با قیمت ملک نیست. علاوه بر اینکه این وام ها برای افراد مسکن مناسب نیست، پرداخت آن از عهده افراد فاقد مسکن خارج است.

به گزارش جهان صنعت نیوز، نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک افزود: طرح جدید وام مشترک، طرحی غیرمنطقی، غیرکارشناسی و غیرقابل اجرا است، مانند سایر وام های مصوب بدون پرداخت، بحران را به همراه خواهد داشت در بازار املاک و مستغلات

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از وام های موجود قابل اجرا نیست. اگر اجرا شوند مشکلات زیادی پیش خواهد آمد. ارائه چنین وام هایی در سایر کشورها منسوخ شده است. اکنون طرح پیشنهادی بانک ها نه تنها حل نشدنی است بلکه مشکل ساز نیز خواهد بود.

بر اساس این گزارش، متقاضیان و مستاجران برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن با سامانه پشتیبانی مسکن تماس گرفته و پس از ثبت مشخصات خود در سامانه املاک و اسکان، مدارک و اطلاعات و قرارداد خود را در سامانه بارگذاری کنند. پس از دریافت کد رهگیری، درخواست دریافت ودیعه آپارتمان را ثبت کنید.

لازم به ذکر است میزان وام اخذ شده مسکن در استان تهران 200 میلیون تومان است. پس از انتخاب بانک، متقاضی می تواند درخواست وام خود را ثبت کند.

227217

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا