اخبار روز سینما

ببینید: پست مهسا کرامتی درباره حضرت علی جنجال به پا کرد

به تازگی پست مهسا کرامتی درباره حضرت علی جنجال به پا کرد. در ادامه به جزئیات پست جنجالی مهسا کرامتی درباره امام علی می‌پردازیم.

مهسا کرامتی بازیگر سریال به یاد ماندنی خط قرمز. در ادامه مطلب حرفهای جنجالی مهسا کرامتی درباره امام علی می توانی پست پر حاشیه مهسا کرامتی درباره حضرت علی را ببینید.

پست مهسا کرامتی درباره حضرت علی

مهسا کرامتی

مهسا کرامتی بازیگر سینما و تلویزیون ایران سال 1360 در تهران متولد شد. وی دانش آموخته مدیریت بازرگانی است. این بازیگر با بازی در سریال خط قرمز به شهرت رسید. مهسا کرامتی همسر راما قویدل و عروس امیر قویدل می‌باشد.

مهسا کرامتی در سال 1387 با راما قویدل مرحوم امیر قویل که از کارگردانان با ازدواج کرد این دو مرداد مرداد 94 صاحب یک پسر بنام بنام امیرمانی. راما قویدل متولد 2 فروردین 1355 در تهران، کارگردان است. او علاوه بر کارگردانی فیلمنامه نویسی و تدوین نیز، وی فعالیت های سینمایی خود را کار دوبله از سال 1367 آغاز کرده است. از از از از بعد از بعد از بعد از بعد بعد

پست جنجالی مهسا کرامتی درباره امام علی

او در این پست نوشت:

به نام خدا

سلام به همه آن‌ها که این متن را می‌خوانند. دیروز پستی گذاشتم که واکنش هایش شوکه ام کرد. دوباره به جان هم افتادند و عده‌ای به من تاختند که چرا از امیری گفتم که دوستش می‌آید!

خواستم بگویم که متاسفم از اینهمه کم طاقتی و قضاوت، و خواستم بگویم که از ماست که و خواستم بگویم که من با هر اجباری مخالفم و با صدای بلند اعلامش می‌کنم. با حجاب ، با بی حجابی اجباری ، با دین ، ​​با بی دینی ، با قاطی کردن اعتقاد آدم ها به سیاست ، با اینهمه کینه و نفرت پراکنی سر تفاوت عقیده عقیده ها ، با تزویرها ترس قضاوتها ، با تظاهرها از ترس ترس از میزه ها ، و این موضع روشن من است.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا