اخبار روز سینما

ببینید: ویدئوی اسفند سکسی بشیر حسینی و ویدئوی لو رفته از توهین بله فیلم براد

توهین بشیر حسینی به فیلم برادران لیلا باعض شد تهیه کننده صدایش دربیاید. ویدئوی جنجالی توهین مجریان به فیلم برادران لیلا را از دست می دهد.

حتی اگر فیلم بر روی خانواده مردان باشد، برادران لیلا در کل با شخصیت کاراکتر لیلا با بازی خوب ترانه علیدوستی است. او با شور و آشتیاق بازی می‌کند. این بازیگر تجسم زنی است که با سنت‌های مندرس خانواده مبارزه می‌کند و تسلیم نیم نی.

اما برویم اصل مطلب در مورد انتقاد از تهیه کننده «برادران لیلا لیلا لیلا لیلا حمله تند مجری تلویزیون به این فیلم چه بود! سید جواد و سید بشیر حسینی دربرنامه تلویزیونی «مضیف» به سعید روستایی کارگردان فیلم برادران برادران »حمله کردند و ناسزا گفتند.

آنها بدترین سفرات را به سعید روستایی می دهند.

ببینید: ویدئوی اسفند سکسی بشیر حسینی

ویدئوی لو رفته از توهین به فیلم برادران لیلا

بعد از پخش ویدیویی از گفتگوهای مجری و مهمان برنامه تلویزیونی «مضیف» در انتقاد از «برادران لیلا» و سعید روستایی، که در ادامه ویدئو توهین به برادران لیلا را پیدا کند، جواد نوروزبیگی تهیه‌کننده «برادران لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا لیلا برادران برادران برادران برادران برادران برادران برادران برادران

مشکل حتی هیچ و خانواده مسئولی که نسخه قاچاق را و بعضی ها هم گرفته اند، نگرفتند و حق الناس به گردن آن هاست؛ ؛ آن هاست؛ آن هاست. بخصوص دو مجری تلویزیون که در جوار حرمین مقدسی فعل حرام (توهین به فیلم برادران لیلا) انجام دادند به قاچاقچیان فیلم کمک کرده و رعایت قانون ‌و شرع کردند و بدترین را به کارگردانی فیلم نسبت دادند. آن‌ها به خود اجازه می‌دهند چنین سخنی را بیان کنند که بدتر از آن است که می‌گویند. شما می توانید با دیدن ویدئوی لو رفته از توهین به فیلم برادران لیلا قضاوت کنید.

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی بازیگران فیلم برادران لیلا عوامل سازنده فیلم برادران لیلا

تحلیل و نقد فیلم برادران لیلا + نظر بین‌المللی

فیلم توهیم مجریان به برادران لیلا را در ادامه ببینید:

  • بخش اول ویدئوی توهین مجریان به فیلم برادران لیلا
  • بخش دوم ویدئوی توهین مجری تلویزیون به فیلم برادران لیلا

داستانی فیلم لیلا چیست که سید بشیر حسینی را حدی عصبانی کرده که در برنامه سعید روستایی کارگردان فیلم برادران لیلا فحاشی کند؟؟ سید بشیر داور مسابقه‌ی عصر جدید در یک برنامه زنده روی آنتن همراه سید جواد پرعیا مستقیم به سعید کارگردان فیلم برادران لیلا توهین و فحاشی کردند که این ماجرا خیلی در فضای مجازی و مورد انتقاد مردم قرار گرفته است که حسینی را از حقیقت در می‌آورد. این فیلم آخر عصبانی شده ولی ما این ویدیو بدور بدور انتقاد و از کسی دلیل این فحاشی‌ها را برایتان کامل شرح دادیم پس حتما این ویدیو رو تا آخر:

ویدئوی اسفند سکسی که در صفحه بشیر حسینی منتشر شده را ببینید:

اخبار بیشتر:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا