اخبار روز سینما

ببینید: فیلم بوسه شبکه نسیم [ویدئو +18]

انتشار فیلم بوسه شبکه نسیم که بریده‌ای برنامه چهار شگفت انگیز در شبکه نسیم با غوغا و جنجال زیادی در شبکه‌های مجازی تهدید.

آخرین اخبار در مورد بوسه شبکه نسیم منتشر شده که جزوه های پربازدید قرار گرفته است. این ویدئو با عنوان بوسه دو عابر شبکه نسیم، حواشی بسیار به وجود آورد. بوسه ای در شبکه نسیم صدا و سیما با انتقادات و برخوردهای شدیدی شد و روابط عمومی شبکه نسیم در رابطه با بوسه دوربین مخفی در شبکه نسیم، بیانیه صادر و توضیحاتی ارائه شده است.

بیشتر بخوانید:

پشت پرده جنجالی بوسه از راه دور آنلاین شرعی و حلال

فیلم بوسه شبکه نسیم

روابط عمومی نسیم، روز پنجشنبه دهم فروردین، درباره رخداد پیش‌آمده از برنامه‌های این شبکه تلویزیونی به همراه توضیحات تکمیلی منتشر شده است.

باسمه تعالی

با آرزوی طاعات و عبادات، در یکی از برنامه‌های شبکه‌ها و در جهت دریافت عمومی به اطلاع می‌رساند بر اساس بررسی‌های اولیه، خطای خطای رخ می‌دهد نتیجه سهل انگاری تیم تیم برنامه و بی دقتی ناظران ناظران پخش شده است.

این شبکه را ملزم به عذرخواهی از ملت فهیم و ایران و نیز بینندگان دانسته و ضمن بررسی کامل اتفاق، پس از مسجل شدن نتایج، برخورد قاطع با مسببان این سهل‌انگاری را دستور کار خود می‌دهد که نتیجه آن متعاقباً خواهد رسید.

بوسه دو عابر شبکه نسیم

انتشار بریده از برنامه شبکه نسیم با نام چهار، که در قالب دوربین از شبکه‌های نسیم صدا پخش می‌شود، با واکنش‌هایی متفاوت در فضای مجازی و رسانه‌ها رسانه‌ها، در پی پی، روابط عمومی این شبکه شبکه اطلاع‌رسانی صادر می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا