اخبار روز سینما

ببینید: عکس چهره بدون آرایش الهه حصاری

به تازگی عکس چهره بدون آرایش الهه حصاری جنجال به پا کرد. در ادامه این مطلب می توانید عکس بدون آرایش الهه حصاری را ببینید.

الهه حصاری بازیگر سینما یک استور تازه از چهره بدون آرایش خود منتشر کرد. در ادامه مطلب صورت بدون آرایش الهه حصاری با ما بمانید تا بتوانید تصویر بدون آرایش الهه حصاری را ببینید.

الهه حصاری در سال ۱۳۶۹ در تهران به دنیا آمد. او دانش‌آموختهٔ کارشناسی رشتهٔ زبان و ادبیات انگلیسی و کاردانی رشتهٔ ترب۳ت بد. حصاری در دوره‌ی گروه‌های تئاتر دبیرستان شرکت‌های بعدها دوره کلاس‌های بازیگری مؤسسه فرهنگی هنری چهره‌های ماندگار »را با کسب رتبه ممتاز پشت‌سر گذاشتن.

عکس چهره بدون آرایش الهه حصاری

در ادامه می‌توانید عکس بدون آرایش الهه حصاری را مشاهده کنید:

الهه حصاری

الهه حصاری بازیگر سینما یک استور تازه از چهره بدون آرایش خود منتشر کرد. الهه حصاری (زاده ۱۸ مرداد ۱۳۶۹ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است.

عشق او به بازیگری، او را به کلاس‌های بازیگری کشاند. آشنایی حصاری ابراهیم وحیدزاده، کارگردان، خیلی زود وارد بازیگر حرفه‌ای سینما شد و در اولین فیلمش به تاکسی نارنجی در سال ۱۳۸۷ جلوی دوربین این کارگردان کارگردان رفت. در همان سال در فیلم نطفهٔ شوم به کارگردانی کریم آتشی نیز ایفای نقش کرد.

تصویر بدون آرایش الهه حصاری

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا