اخبار روز سینما

عکس همسر دوم ایرج قادری را دیدید؟

انتشار عکس دیده نشده از همسر دوم ایرج قدری جنجال به پا کرد.

عکس بازیگر و کارگردان معروف ایرانی که سال ها پیش درگذشت آقای ایرج قادری، به همراه پسرش و همسر دومش منتشر شد. ایرج قادری در دانشگاه رشته داروسازی قبول شد اما این رشته را ادامه نداد و رشته هنر را ادامه داد.

عکس منتشر نشده از همسر دوم ایرج قدری

ایرج قادری فعالیت سینمایی خود را از سال 1334 با بازی در فیلم “چهار راه اتفاق” به کارگردانی ساموئل خاچیکیان آغاز کرد و در سال 1341 شرکت سینمایی پانوراما را تاسیس کرد. او که اغلب به عنوان یکی از فیلمسازان سینمای پیش از انقلاب شناخته می شود، در دوران پس از انقلاب نیز با ساخت «تاراج» به فعالیت خود ادامه داد. او پس از این فیلم تا اوایل دهه 70 فیلمی نساخت و با درام جنایی «می‌خواهم زنده بمانم»، فیلمنامه‌ای از رسول صدر عاملی و بر اساس داستان زندگی پدرام تجریشی، دوباره کار خود را آغاز کرد.

متن توبه نامه ایرج قدری:

به اطلاع ملت شریف می‌رسانم که در طول 21 سال فعالیت سینمایی‌ام قبل از انقلاب اسلامی، با ساختن چند فیلمم در رابطه با درگیری‌های شدید مالی، حکایت از فیلمبرداری شخصی و 14 سال حبس و معاملات جنون‌آمیز دارد. در نتیجه گرفتار شدن در چنگال مصرف کنندگان و فشار بیش از حد و در نهایت چارچوب های قراردادی بی معنی و سلیقه ها و خواسته های تحمیل شده بر آماده سازی و تجهیزات در محیط حاکم، ناچار به انتقال نادرست شدم که اکنون از آن توبه می کنم. من و خداوند متعال از تک تک مردم سپاسگزارم و از بخشش و مغفرت شما هموطنان عزیز و عزیز سپاسگزارم، با امید به خداوند متعال آمادگی خود را برای خدمت به اسلام و ملت مسلمان ایران در محیطی سالم اعلام میدارم.

عکس همسر دوم ایرج قدری

عکس همسر دوم ایرج قدری را در زیر مشاهده می کنید:

عکس منتشر نشده از همسر دوم ایرج قدری
عکس همسر دوم ایرج قدری

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا