اخبار فناوری و تکنولوژیفناوری

کامیون‌ های امدادی وارد غزه شده اند؛با اسرائیل گفتگو کرده‌ایم

جان کربی سخنگو و هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا روز جمعه به وقت محلی گفت: کامیون‌ های امدادی در حال حاضر وارد غزه شده‌اند. ما باید گذرگاه های زمینی را برای کمک به ساکنان غزه باز کنیم.

سخنگو و هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید همزمان با بحرانی بودن وضعیت امداد رسانی به مردم نوار غزه گفت که آمریکا به اسرائیل و حماس درباره اسکله دریایی خود در غزه توضیح داده است و ادعا کرد: کامیون های امدادی وارد غزه شده اند.

به گزارش ایرنا، جان کربی سخنگو و هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا روز جمعه به وقت محلی گفت: کامیون‌های امدادی در حال حاضر وارد غزه شده‌اند. ما باید گذرگاه های زمینی را برای کمک به ساکنان غزه باز کنیم.

او مدعی شد: ما با همتایان اسرائیلی خود صحبت کردیم تا از تکرار آنچه در مورد کارمندان سازمان آشپزخانه جهانی رخ داد خودداری کنیم.

کربی تصریح کرد:  باید اطمینان حاصل کنیم که فلسطینی‌ها بدون مشکل کمک ها را دریافت می‌کنند و هنگام دریافت آن هدف قرار نخواهند گرفت.

این سخنگوی دولت بایدن در عین حال گفت: ما راه‌های غیرمستقیم برای ارسال پیام‌ به حماس داریم و به آنها پیام‌هایی در مورد اینکه اسکله چیست و چگونه کار می‌کند ارسال کردیم. اگر توافقی بر سر آتش بس حاصل شود، هیچ مخالفتی با ادامه عملیات اسکله دریایی در غزه وجود ندارد.

کربی ادامه داد: تایید می کنم که اسکله دریایی در غزه یک اسکله موقت است و دائمی نخواهد بود. ما به شرکای اسرائیلی خود در مورد ضرورت باز گشایی گذرگاه های زمینی و اینکه اسکله دریایی از گذرگاه ها پشتیبانی می کند، توضیح دادیم.

منبع:عصرایران

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا