اخبار روز سینما

ببینید: عکس لاله اسکندری در کنار برادرش شما را شوکه می کند! +[عکس]

عکسی از لاله اسکندری در کنار برادرش در فضای مجازی به خصوص اینستاگرام منتشر شد که با استقبال زیاد کاربران مواجه شد.

عکس لاله اسکندری بازیگر سرشناس ایرانی به همراه برادرش در کنار دریا منتشر شد. آخر عکس لو رفته از لاله اسکندری و برادرش به صورت آنلاین منتشر شد. احتمالا تصویر جنجالی برادر لاله اسکندری و خودش توجه بسیاری را در رسانه ها به خود جلب کرده است. در ادامه جنجالی ترین تصویر لاله اسکندری و برادرش خواهی دید

عکسی از لاله اسکندری در کنار برادرش

عکس لو رفته از لاله اسکندری و برادرش

تصویر جنجالی برادر لاله اسکندری و خودش عکس لاله اسکندری در کنار برادرش

لاله اسکندری عکاس و بازیگر زن مشهور ایرانی 30 آذر او در ماه متولد شد و 47 سال سن دارد. این بازیگر در سال 1393 با ساسان فیروزی ازدواج کرد و متاهل است. جالب است بدانید که او خواهر کوچکتر است ستاره اسکندریه او یک بازیگر مشهور است. در قسمت زیر عکس لاله اسکندری و برادرش با ست زیبای بهاری.

لاله اسکندری وی همچنین فعالیت های متعددی در زمینه هنرهای زیبا داشت که از آن جمله می توان به برگزاری چندین نمایشگاه عکس، نقاشی و معرق در داخل و خارج از کشور اشاره کرد. لازم به ذکر است وی از سال 1386 فعالیت های زیباسازی شهر خود را برای شهرداری تهران ادامه داده است. او خواهر ستاره اسکندریه است. عکس جدید لاله اسکندری در کنار برادرش!

جنجالی ترین تصویر لاله اسکندری و برادرش

تصویری جنجالی از برادر لاله اسکندری و خودش را در زیر می بینید:

عکس عجیب لاله اسکندری در کنار برادرش
عکس لو رفته لاله اسکندری و برادرش, عکس لاله اسکندری در کنار برادرش

لاله اسکندری بازیگر زن مشهور ایرانی به تازگی عکس جدید خود را در فضای مجازی منتشر کرده است. همانطور که می بینید او این عکس را با برادرش گرفته است. این بازیگر و برادرش برای تفریح ​​به ساحل رفتند. عینک و کلاه لاله اسکندری ظاهر او را تغییر داد. در بخش زیر جالب ترین عکس لاله اسکندری و برادرش ما دریا را در سفر آنها به ساحل گنجاندیم. برای دیدن این تصویر به زبان فارسی با ما همراه باشید.

لاله اسکندری زاده آذر ماه 1354 در تربت حیدریه است. وی فارغ التحصیل رشته طراحی گرافیک از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران است. او فعالیت خود را در سینما با بازی در فیلم متولد ماه آغاز کرد. مهر در سال 1378 به ریاست احمدرضا درویشی راه اندازی شد.

به خواندن ادامه دهید:

برای خواندن اخبار مربوط به چهره ها بر اساس دسته بندی اخبار مربوط به ستاره ها و اخبار هنرمندان ترکیه دیدن. نظر خود را در مورد این خبر حتما کامنت کنید.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا