اخبار روز سینما

رابطه عاشقانه شکیرا با همیلتون همه را شوکه کرد!

عکسی از شکیرا با لوئیس همیلتون در میامی به صورت گسترده پخش شد که واکنش جالب مخاطبین را در پی داشت. شکیرا بعد از خیانت پیکه به میامی مهاجرت کرد و در آنجا تجربیات جدیدی به دست آورد. همچنین عکس فیلتر شده شکیرا با لوئیس همیلتون برای پیکه بسیار بحث‌برانگیز بود.

بعد از اینکه شکیرا با نامزدش جرارد پیکه جنجال درست کرد و حواشیزیادی به همراه داشت به شهر میامی آمریکا نقل مکان کرد و دیشب این خبر منتشر شد که شکیرا با لوئیس همیلتون تحت عنوان عکس لوئیس همیلتون و شکیرا منتشر شد که عکس شکیرا و لوئیس همیلتون را پایین‌تر مشاهده می‌کنید.

عکس فیلتر شده شکیرا با لوئیس همیلتون

شکیرا و لوئیس همیلتون

 

زندگی عاشقانه شکیرا پس از اینکه در کنار لوئیس همیلتون در رستورانی در میامی دیده شد، بار دیگر در شبکه های اجتماعی سر و صدا به پا کرد. همیلتون مجرد است و هشت سال با نیکول شرزینگر خواننده Pasicette Dolls رابطه داشته است.

حضور این زوج در یک رستوران میامی در آخر هفته پس از اینکه شکیرا راهی میز خواننده شد، شایعات جدیدی را برانگیخت. این زوج یکشنبه شب در حال صرف غذا در رستورانی در میامی با کلیپ کوتاهی که شکیرا در راه رفتن به همیلتون در توییتر آپلود کرد دیده شدند.

 

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا