اخبار روز سینما

ببینید : تصویری لو رفته از چهره ترسناک امیر تتلو

به تازگی تصویری لو رفته از چهره ترسناک امیر تتلو در رسانه مجازی پخش می شود که حواشی زیادی توسط کاربران شبکه های اجتماعی برای او ایجاد کرده است.

آخرین خبری مبنی بر چهره ترسناک امیر تتلو در رسانه های مجازی فارسی در حال دست به دست شدن می‌باشد. گویا پخش شدن تصویری ترسناک از تتلو بسیاری از مخاطبین شبکه های مجازی را شوکه کرده است.

تغییر چهره ترسناک امیر تتلو حواشی بسیاری در فضای مجازی ایجاد کرده است که گویا با تتوها و سر تراشیده تصاویر وحشتناک را از نظر کاربران دارد.

تصویری لو رفته از چهره ترسناک امیر تتلو

تصویری از چهره ترسناک امیر تتلو

خیرا امیر تتلو تصویری دله آور از چهره و پوست تتو شده‌اش در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است. 5 سال قبل بود که امیر تتلو به انتشار یادداشت انتقادی خبر داد که موفق به مجوز فعالیت و به زودی مهاجرت شد. رفته است. حمایت هم امیر تتلو کنسرتی جنجالی در گرجستان برگزار می کند.

وی که اکنون استانبول سکونت دارد، هر چند یک بار با جنجالی در صدر اخبار رسانه ها و شبکه های اجتماعی قرار می گیرد. امیر تتلو اکنون هم تصویری دله آور از چهره و پوست تتو شده اش منتشر کرده است. در تصویر نیز باشگاه بدنسازی خصوصی اش دیده می شود.

تغییر چهره ترسناک امیر تتلو

در ادامه می توانید تصویری از چهره ترسناک امیر تتلو را ببینید:

تصویری لو رفته از چهره ترسناک امیر تتلو
تغییر چهره ترسناک امیر تتلو

امیر تتلو در تاریخ 30 شهریور 1366 در محله مجیدیه به دنیا آمد ، امیر تتلو اصالتی آذری و در یک خانواده 5 نفره زاده شد. امیر تتلو مدتی به شغل پدرش در رشت زندگی کردند و با توجه به وضعیت مالی خانواده‌اش، نوجوانی کارگری کرده‌است. امیر تتلواو دو خواهر بزرگ‌تر از خود نیز دارد.

امیر تتلو مدتی در کارگاه نجاری و گاهی نیز در یک سوپرمارکت شاگرد بود. تصویری از بدن امیر تتلو که عکس پدرش را روی خود تتو کرده است.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا