اخبار روز سینما

ببینید : استوری عجیب بهنوش بختیاری در شب قدر

به تازگی استوری عجیب بهنوش بختیاری در شب قدر در رسانه ها در حال دست به دست شدن توسط کاربران است که حواشی زیادی را براجة او ای.

خیرا استوری حاشیه ساز بهنوش بختیاری در شب قدر در فضایی در حال دست به دست شدن توسط می‌باشد که بحث داغی را مخاطبین شبکه‌های اجتماعی ایجاد کرده است.

گویا جنجالی ترین استوری بهنوش بختیاری درباره شب قدر درباره یکسری مسائل نوشته شده است که حواشی زیادی را ایجاد کرده است. در ادامه استوری جنحالی بهنوش بختیاری درمورد شب قدمی خواهم دید.

استوری عجیب بهنوش بختیاری در شب قدر

بهنوش بختیاری بازیگر سینما تلویزیون یک استوری جنجالی به اشتراک صدای بسیاری را در رسانه های ایجاد کرده است. بهنوش بختیاری تیرماه سال 87 با محمدرضا آریان ازدواج کرد. این زوج زندگی آرام و عاشقانه ای را تجربه کرده و فرزندی ندارند.

محمدرضا آریان نویسنده و کارگردان های کشورمان است که هیچ کدام به انتشار تصویر در شبکه های ندارد. او در سریال های ترش و شیرین، جایزه و فیلم کلاه قرمزی سروناز به عنوان نویسنده حضور داشته است.

استوری حاشیه ساز بهنوش بختیاری در شب قدر

لطفا توجه داشته باشید:

استوری حاشیه ساز بهنوش بختیاری در شب قدر

بهنوش بختیاری و همسرش محمدرضا آرین طی یک مراسم ساده زندگی مشترک خود را آغاز کردند. خانم بازیگر بارها در مصاحبه های خود گفته است:

“مهریه من 14 سکه بهار آزادای است و با یک عقد محضری و خرید قرآن با جلد چرمی زیبا زیبا خرید حتی یک حلقه، طلا و جواهر، پوشیدن لباس عروس و حتی رفتن به راه خانه شدم و زندگی مشترکم مشترکم مشترکم مشترکم مشترکم. مشترکم کردم.”

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا