اخبار روز سینما

با Mutant Mayhem شهرت Teenage Mutant Ninja Turtles را افزایش دهید

حالا که انیمیشن جدید لاک پشت های نینجا منتشر شده است، رسانه CBR آن را اعلام کرده است. با Mutant Mayhem شهرت Teenage Mutant Ninja Turtles را افزایش دهید اتفاق خواهد افتاد

عرضه لاک‌پشت‌های نینجا در سال 2023 باعث می‌شود که برند TMNT از یک میلیارد دلار در فروش جهانی فراتر رود. این انیمیشن بازتاب های زیادی را در سینماهای جهان به همراه خواهد داشت.

با Mutant Mayhem شهرت Teenage Mutant Ninja Turtles را افزایش دهید

اعتبار یک میلیاردی لاک پشت های نینجا

سری Teenage Mutant Ninja Turtles با انتشار Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem در سال 2023 در حال افزایش است. طبق گفته Deadline، محصول پارامونت و محصول مشترک Nickelodeon و Seth Rogen’s Point Grey، این انیمیشن در باکس آفیس جهانی از 100 میلیون دلار فراتر خواهد رفت و پیش بینی می شود امسال فروش جهانی آن از مرز 1 میلیارد دلار عبور کند.

بیشتر بخوانید:

نقد و بررسی انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem 2023

بهترین انیمیشن های سال 2023 که قبل از مرگ باید ببینید

سریال تقریباً 40 ساله ای که توسط کوین ایستمن و پیتر لرد ساخته شده است، تحت نظارت پارامونت پیکچرز به رهبری IP این کمیک، برایان رابینز، احیا شده است. از زمانی که پارامونت لاک‌پشت‌های نینجا IP را در سال 2009 خریداری کرد، تا سال 2022 به فروش جهانی 8 میلیارد دلار رسیده است. آخرین راه‌اندازی مجدد مورد استقبال طرفداران قرار گرفت و پیش‌بینی‌های صنعت در ایالات متحده و کانادا بر این باورند که می‌تواند بیش از 110 میلیون دلار باشد.

اعتبار یک میلیاردی لاک پشت های نینجا

امتیاز لاک پشت های نینجا افزایش می یابد

با Mutant Mayhem شهرت Teenage Mutant Ninja Turtles را افزایش دهید
میلیاردها اعتبار از نام لاک پشت های نینجا

موفقیت این فرنچایز به فروش تجاری گسترش یافته است، با بیش از 400 مجوز برای فیلم و بیش از 1100 مجوز برای این برند، از جمله مشارکت با نام‌های بزرگی مانند Playmates، Hasbro، Mattel، Crayola، Funko و General Mills.

محصولات فرانشیز در بیش از 550 فروشگاه در سراسر جهان از جمله Walmart، Target، Amazon و Macy’s در دسترس هستند. ادغام و انتشار بازی نیز دامنه این سری را گسترش داده است. همکاری‌ها شامل بازی‌هایی مانند Minecraft، The Sims FreePlay، و Fruit Ninja، و همچنین همکاری انتشاراتی با Random House و IDW است.

میلیاردها اعتبار از نام لاک پشت های نینجا

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد با Mutant Mayhem شهرت Teenage Mutant Ninja Turtles را افزایش دهید چرا؟ نظرات خود را با فیگار در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا