اخبار روز سینما

با فاش شدن راز دانیال در قسمت هشتم، حالا همه منتظر اتفاقات جدیدی هستند به سبک گردن “قهوه ترکی”

در قسمت هشتم سریال قهوه ترک با فاش شدن راز شخصیت پرهام و دانیال موتور اصلی سریال فعال می شود و به احتمال زیاد طبق شواهد هیجان انگیزتر خواهد بود. از این به بعد که در.

به گزارش پی ام آپ، «قهوه ترکی» درباره مشکلات مهاجرت غیرقانونی یک دختر ایرانی و قرار گرفتن او در شرایط سخت است.

در کل «قهوه ترکی» داستان دختری به نام ترانه است که با پسری به نام پرهام وارد رابطه مجازی می شود. آنها به استانبول می روند و ترانه به دلیل پرونده قضایی که دارد به سختی از مرز فرار می کند. پرهام به طور ناگهانی در شب قرار ملاقات آنها ناپدید می شود و ترانه که هنوز موقعیت جدید خود را قبول نمی کند، خود را درگیر اتفاقات غیرمنتظره می بیند. مجموعه شرایط باعث می شود که او برای زنده ماندن و رفتن به اروپا دست یاری به هر کسی دراز کند.

از ابتدای سریال تاران را دیدیم که با شخصیت های مختلفی روبرو می شود، شخصیت هایی که هر بار به نوعی در مسیر زندگی او قرار می گیرند و اعتماد ترانه به آنها ماجراها را یک قدم جلوتر می برد.

او بارها گرفتار می شود، از بازداشتگاه فرار می کند، از دست قاچاقچیان فرار می کند و از یک عملیات تروریستی جان سالم به در می برد، حتی نزدیک بود که توسط نیروهای داعش دستگیر شود، اما سرانجام در تمام این مدت شخصیت دانیال با بازی حامد بهداد تنها گزینه است که صداقت نشان دهد و بیش از بقیه از او حمایت کند. با این حال ترانه هنوز نمی تواند با دروغ بودن هویت پرهام کنار بیاید و به دانیل اعتماد دارد.

در پایان قسمت هشتم، شخصیت پرهام با بازی مجتبی پیرزاده وارد داستان شد. عکس: سجاد سلیمانی

در قسمت هشتم این سریال ورق باز می شود و پس از ابراز علاقه دانیال به ترانه، زمانی که ترانه قصد دارد برای آخرین بار با پرهام تماس بگیرد، همه چیز برای مخاطب مشخص می شود. با این نقطه عطف به نظر می رسد تنها از قسمت هشتم و پس از فاش شدن راز است که سریال وارد مسیر اصلی خود می شود و با توجه به شواهد و قرائن احتمال می رود از این پس احساسات بیشتری تزریق شود. .

سریال «قهوه ترکی» به کارگردانی علیرضا امینی و نویسندگی محمد رضای راد بر اساس داستانی از نغما ثمینی و محمدرضای راد با بازی حامد بهداد، سارا رسول زاده، امیر جعفری، مجتبی پیرزاده، محمد ولی زادگان، امیر نوروزی و… چهارشنبه. توسط پلتفرم ویدیوی شما منتشر خواهد شد. این سریال به تهیه کنندگی محمد شایسته است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا