اخبار روز سینما

با خوش پوش ترین مهمان عروسی ادا آژه آشنا شوید!

پی ام آپ: ادا آجه بازیگر زیبای ترکیه ای که با بازی در سریال سیب ممنوعه طرفداران زیادی پیدا کرد دو روز پیش مراسم ازدواج خود را برگزار کرد. استایل شیک عروس و داماد و دیدنی مهمانان این عروسی که اکثرا از بازیگران و افراد مشهور ترکیه بودند مورد تحسین کاربران قرار گرفت.

نسرین جوادزاده

عروسی ها و ازدواج های بازیگران مشهور ظاهراً همه جا هستند، از ولیعهد اردن گرفته تا محمدرضا گلزار و حالا ادا آژه، هنرپیشه باشکوه ترکیه ای که در طی مراسمی با نامزدش بوراهان تونجار ازدواج کرد.

نسرین جوادزاده

یلدیز پذیرای افراد مشهور و بازیگران این سریال بود. شوال سام، هانده ارچل و نسرین جوادزاده همبازی های ادا آجا بودند که سنگ تمام گذاشتند، به خصوص شوال سام دوست صمیمی عروس که صحنه را از ابتدا تا انتها کنترل می کرد.

نسرین جوادزاده

طبیعی است که در مراسمی که عروس خانم بازیگر و مهمانان همه بازیگران و افراد مشهور هستند، احتمالا شاهد لباس های جذاب و جذاب باشیم. استایل شیک عروس با لباسی ساده که کاملا به او می آمد در کنار استایل جذاب مهمانان مورد تمجید و واکنش کاربران فضای مجازی قرار گرفت.

نسرین جوادزاده

اما اسکار بهترین سبک مراسم عقد ادا آژه به نسرین جوادزاده می رسد. پیراهن آستین دار مشکی، نیم تنه جلویی کاملا باز که با گردنبند مروارید روی سینه مزین شده بود، جزییات استایل جوادزاده بود که با آرایشی ساده و مدل موی دونه ای ساده و کفش مشکی کامل شده بود. نسرین هم مانند هانده که با خواهرش به عروسی دعوت شده بود با مادرش در مراسم عقد ادا آژه شرکت کرد.

نسرین جوادزاده

نسرین جوادزاده

نسرین جوادزاده

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا