اخبار روز سینما

با ثروتمندترین زن دنیا آشنا شوید!/عکس

ریس ویترسپون ثروتمندترین بازیگر زن دنیا شد.

نشریه مالی فوربز مثل همیشه به مواردی مانند ثروت افراد مختلف می پردازد، این نشریه در ماه گذشته هم لیستی با عنوان ثروتمندترین زنان خودساخته دنیا منتشر کرد به این معنا که ثروتهایی که از ارث به افراد رسیده بود را در نظر نمی گرفت.

ريس ويترسپون بازیگر آثاری مانند «شوی صبحگاهی» با ثروتی نزدیک به 440 میلیون دلار تنها بازیگری بود که به این لیست راه پیدا کرد. ویترسپون که شهرت خود را مدیون آثاری مانند «بلوند قانونی»، «وحشی» و «انتخابات» است.

او با اینکه در سال گذشته نزدیک به 35 میلیون دلار درآمد داشته، اما بخش اعظمی از ثروت خود را مدیون سهمش در کمپانی تولید فیلم «هلو سانشاین» است که حدود 900 میلیون دلار ارزش دارد و در سال 2016 با هدف تولید آثاری با مرکزیت زنان آغاز به کار کرد و تولیداتی مانند سریال «شوی صبحگاهی» و «دروغ های کوچک بزرگ» را داشته.

با ثروتمندترین زن دنیا آشنا شوید!/عکس

دیان هندریکز موسس شرکت تامین تجهیزات ساختمانی ABC Supply با ثروت نزدیک به 15 میلیارد دلار در صدر لیست ثروتمندترین زنان خودساخته است. از میاد افراد مشهور دنیای سرگرمی تلویزیون و سینما هم اوپرا وینفری مجری برنامه های تلویزیونی با 2.5 میلیارد دلار در رتبه 13 ریال ریانا با ثروت 1.4 میلیارد دلار از موسیقی و وسایل زیبایی بهداشتی زنان در رتبه 20 کیم کارداشیان با ثروت 1.2 میلیارد دلار از لوازم آرایشی بهداشتی در رتبه21، تیلور سوئیفت خواننده آمریکایی با 730 میلیون دلار در رتبه 34، الن ديجنرس مجری تلویزیونی با 380 میلیون دلار ثروت در رتبه 73، سلن دیون خواننده کانادایی با ثروتند 480 میلیون دلار در رتبه 56 و شاندا رایمز فیلمنامه نویس و خالق سریال با 250 میلیون دلار در درتبه 96 قرار دارند.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا