اخبار روز سینما

دیگر ریمل‌های خشک شده‌تان را دور نیندازید!/ ۴ روش برای استفاده دوباره از ریمل

اگر شما نیز با مشکل خشک شدن ریمل پس از چندین بار استفاده مواجه هستید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. با این ترفندهای جادویی نیازی نیست ماسک های قدیمی را دور بیندازید زیرا ماسک شما دیگر خشک نمی شود!

یکی از مشکلاتی که برای خانم‌ها پس از استفاده از ریمل‌ها پیش می‌آید، خشک شدن این محصولات بعد از گذر از مدت کوتاهی است. این موضوع ممکن است باعث ناراحتی افراد شود زیرا مجبور می‌شوند ریملی که هنوز زیاد استفاده نکرده‌اند را دور بریزند. اما با چند ترفند ساده و اضافه کردن موادی خاص، ریمل‌های خشک شده را می‌توان احیا و قابل استفاده کرد.

چگونه ریمل خشک را ترمیم کنیم؟

روش های ترمیم ریمل خشک.

روش اول

یکی از راه های آسان برای احیای ریمل خشک این است که چند قطره گلاب به آن اضافه کنید، درب آن را ببندید و خوب تکان دهید.

چگونه ریمل خشک را ترمیم کنیم؟

روش دوم

اگر ریمل شما خیلی خشک است، بهترین کار این است که آن را محکم ببندید و چند دقیقه در یک کاسه آب داغ قرار دهید.

چگونه ریمل خشک را ترمیم کنیم؟

روش سوم

یکی دیگر از روش های پیشنهادی برای احیای ریمل خشک این است که فقط یک قطره روغن بادام شیرین روی آن بریزید و بعد از چند دقیقه خواهید دید که می توانید دوباره ریمل خود را مانند روز اول استفاده کنید.

چگونه ریمل خشک را ترمیم کنیم؟

روش چهارم

مایع نگهداری لنز یکی دیگر از گزینه هایی است که به احیای ریمل خشک کمک می کند، بنابراین ابتدا ریمل خشک شده را حدود 5 دقیقه در یک کاسه آب داغ قرار دهید، سپس چند قطره مایع لنز تماسی را داخل ریمل بریزید و ظرف آن را خوب تکان دهید.

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا