اخبار روز سینمابیوگرافی هنرمندان

باور نمیکنید این خانم جوان و زیبا همسر محمدرضا فروتن باشد! /عکس

عکسی زیبا از محمدرضا فروتن و همسرش سحر ابراهیمی ثابت با چهره ای بسیار زیبا و خندان منتشر شد.

به گزارش صبح به نقل از پی ام آپ، محمدرضا فروتن در سال 1380 در سن 33 سالگی با خانم سحر ابراهیمی ثابت ازدواج کرد. اخبار غیر موثقی در مورد جدایی فروتن از همسرش منتشر شده است که از سوی هیچکس تایید یا تکذیب نشده است.

کمتر کسی این خانم زیبا را می شناسد.

داستان تغییر جنسیت

شنبه شب 15 شهریور در سال 1399 خبری مبنی بر تغییر جنسیت محمدرضا فروتن در شبکه های اجتماعی منتشر شد که بازتاب زیادی در بین فعالان رسانه ای داشت. به گفته برخی از کاربران در توییتر، عمل تغییر جنسیت فروتن دو ماه قبل از انتشار این خبر در آلمان انجام شده است.

اما کمتر از بیست و چهار ساعت پس از انتشار این خبر، محمدرضا فروتن با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود آن را تکذیب کرد و نوشت:

هموطنان عزیزم

خبری که دیشب در شبکه های اجتماعی و رسانه ها درباره من منتشر شد کذب و دور از واقعیت است. با احترام به تمامی تفاوت های جنسیتی اخبار منتشر شده را کاملا تکذیب می کنم. من این حق را برای خود محفوظ می دارم که از رسانه ها و افرادی که چنین اطلاعات نادرستی را بدون هیچ گونه تحقیق و تفحص در سطح جامعه منتشر می کنند، شکایت کنم.

محمدرضا فروتن

برگفته از سایت پی ام آپلود

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا