اخبار روز سینما

استایلی جذاب و دیدنی از الهام حمیدی در 45 سالگی + عکس

الهام حمیدی با ایفای نقش در آثار معروف سینما و تلویزیون به ویژه در دهه 80 یکی از شناخته شده ترین بازیگران سینما و تلویزیون است و الهام حمیدی در سال ۱۳۹۱ برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن بخش بین الملل سی و یکم فجر شد. جشنواره فیلم برای بازی در فیلم گهواره ای برای مادر شد. شوق پرواز، مسافری از هند، یوسف پیامبر و زیر تیغ از معروف ترین سریال های الهام حمیدی هستند. الهام حمیدی در سال های اخیر از بازیگری فاصله گرفته و بیشتر با همسرش علیرضا صادقی و فرزندانشان وقت می گذراند. الهام حمیدی علاوه بر بازیگری به مدلینگ نیز می پردازد.

الهام حمیدی 45 سال سن دارد، اما عکس هایی که اخیرا منتشر کرده این موضوع را نشان نمی دهد. الهام حمیدی با استایل های مختلف زنانه سعی در جوان ماندن دارد و البته از نظر ظاهری همچنان جوانی از او نشات می گیرد.

الهام حمیدی را با استایل های پر رنگ و طرح می شناسیم و می دانیم که اکثر لباس هایش ماکسیمال است اما در عکس های جدیدی که از او منتشر شده استایلی ساده و متفاوت دارد. سایت چی بپوشم  درباره استایل او نوشته است: الهام برای آماده شدن این تیپ کت و شلواری خوش‌رنگ و شیک به تن کرده است که روی لبه ها و سرآستین های کت و کمر شلوارش گلدوزی های زیبایی دارد.

او برای تکمیل تیپ خود از بلوز و کفش رزگلد و شال کرم رنگ استفاده کرده است. آرایش او مثل همیشه گرم و غلیظ است و برای تزئین موهایش زیر روسری، بافت خورشیدی را انتخاب کرده است.

از دیگر جزئیات این سبک الهام حمیدی می توان به لاک نقره ای آن اشاره کرد.

به عکس هایی که این بازیگر گذاشته است نگاه کنید.

آرایش غلیظ الهام حمیدی

آرایش غلیظ الهام حمیدی

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا