اخبار روز سینما

بالاخره سر نیما شعبان نژاد پیدا شد


به گزارش مگتو نیما شعبان نژاد عکس جدیدی از خود در فضای مجازی منتشر کرد. نیما شعبان نژاد این روزها با مهران مدیری در مراسم اسکار حضور دارد. نیما شعبان نژاد بازیگر و کمدین بسیار حرفه ای است. این عکس جدید نیما شعبان نژاد با واکنش های بسیار بالایی مواجه شد. در زیر عکسی از یک ژست عجیب را مشاهده می کنید نیما شعبان نژاد می فهمی

بیوگرافی نیما شعبان نژاد

شعبان نژاد در 21 اردیبهشت ماه وی در سال ۱۳۶۶ در شهر کلن آلمان در خانواده ای ایرانی به دنیا آمد. 4 ساله بود که به همراه خانواده اش در ایران ساکن شد. مادرش نقاش و پدربزرگش «محمد پهننده» از عکاسان سرشناس است. او فارغ التحصیل کارگردانی تئاتر است. و از سال 1382 به صورت حرفه ای در زمینه بازیگری تئاتر شروع به کار کرد.

پای او برای خندوانه توسط محمد زیکساری باز شد که خودش در برنامه تلویزیونی «خندوانه» نقش «استاد پیر» را بازی کرد. او در سریال خندوانه نقش شخصیت های مختلفی را بازی کرد.

او به طور اتفاقی با مگتو تئاتر آشنا شد و با نقش های متفاوتی وارد صحنه تلویزیون شد که معروف ترین آن بایرام در فصل دوم خندوانه در سال 1373 بود.

او در این که او و جناب خان به عنوان مردمی بامزه و خوش‌آمد دیده شوند نقش زیادی داشت و شش تیپ مختلف را در این نمایش اجرا کرد.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا