سرگرمی

بازیگر معروف به قتل رسید+ عکس

خانواده جانی وکتور گفتند که بازیگر «بیمارستان عمومی» صبح روز شنبه در جریان یک تلاش مشکوک به سرقت در مرکز شهر لس آنجلس مورد اصابت گلوله قرار گرفت و کشته شد.

جانی وکتور بازیگر سریال «بیمارستان عمومی» در یک حادثه سرقت خودرو در لس آنجلس مورد اصابت گلوله قرار گرفت و کشته شد. او 37 سال داشت.

اداره پلیس لس آنجلس گفت که افسران حوالی ساعت 3:25 بامداد شنبه به محل حادثه فراخوانده شدند و مردی را دیدند که از گلوله زخمی شده بود.

مقامات گفتند که این وکتور بود که پس از مواجهه با سه مردی که قصد سرقت وسیله نقلیه وی را داشتند مورد اصابت گلوله قرار گرفت. او را به بیمارستان منتقل کردند و در آنجا جان باخت.

به گفته پلیس، متهمان با خودرو از محل متواری شدند و تحقیقات ادامه دارد.

مدیر این بازیگر از او به عنوان یک بازیگر و دوست شگفت انگیز یاد کرد که سخاوت، فداکاری، نظم، همدلی و استقامت بی نظیری داشت و همچنین یک ورزشکار حرفه ای بود.

وکتور نقش براندو کوربین را در بیمارستان عمومی از سال 2020 تا 2022 بازی کرد و در 164 قسمت از این سریال طولانی مدت ظاهر شد.

این بازیگر اولین بار با سریال درام «همسران ارتش» در سال 2007 در تلویزیون دیده شد و در سال 2013 در درام ماوراء الطبیعه «سیبری» بازی کرد که برای یک فصل پخش شد.

او بازیگر ده ها فیلم و سریال از جمله «وست ورلد»، «مامور ایکس»، «پادشاهی حیوانات»، «روز آموزش» و «ذهن های جنایتکار» بود.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا