سرگرمی

بازیگر سریال پایتخت در گذشت+ عکس

بازتاب آنلاین، ملوک تولونژاد بازیگر گلستانی سریال پایتخت، پیشکسوت رادیو، تئاتر و تلویزیون گلستان پس از چند روز بستری شدن در بیمارستان درگذشت.

بازیگر سریال پایتخت در گذشت+ عکس

«ملوک تولونژاد» بازیگر گلستانی سریال پایتخت، پیشکسوت رادیو، تئاتر و تلویزیون گلستان پس از چند روز بستری در بیمارستان بر اثر ابتلا به ویروس کرونا و زخم سیاه ناشی از کاهش سیستم ایمنی بدن درگذشت. او در سری اول این سریال حضور داشت. پایتخت با بازیگران این سریال به ویژه «احمد مهرانفر»، «محسن تنابنده» و «ریما رامین فر» به ایفای نقش پرداختند. او سال ها در تئاتر نیز فعال بود.

دلیل اصلی درگذشت بازیگر سریال پایتخت

خانم ملوک تولونژاد پس از ابتلا به قارچ سیاه تحت عمل جراحی قرار گرفت، اما متاسفانه به دلیل عفونت ناشی از بیماری کرونا و زخم های قارچ سیاه، سیستم ایمنی بدن ایشان به شدت ضعیف شده و بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند. لازم به ذکر است سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم باعث شد بازی خانم ملوک تولونژاد به خوبی دیده شود.

وی همچنین در فیلم تاکسی برگشت که از شبکه طبرستان پخش می شد به کارگردانی آقای محمد حسین صفری بازی کرده بود.

خانم تولون نژاد در سریال پایتخت نقش لیدر ثابت نقی را بازی می کرد. نقی در ورزش کشتی پایتخت 5 حضور داشت و خانم طلوع نژاد به عنوان لیدر این سریال بازی می کرد.

شنبه 20 شهریور 1400 ملوک تولونژاد بازیگر تئاتر و تلویزیون متولد گلستان و هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون و گروه نمایش رادیو گلستان که با بازی در سریال های پایتخت 5 و پایتخت 6 به دلیل بیماری شایع قارچ سیاه و سفید به شهرت رسید. کرونا و مبتلا به بیماری های شایع دارفانی با آخرین اخبار سال جاری خداحافظی کرد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا