اخبار روز سینما

بازیگر زن هالیوودی در تبلیغات عربستان ایفای نقش کرد!

ترکی آل شیخ، رئیس اداره کل سرگرمی های عربستان سعودی، صبح امروز ویدئویی را در حساب کاربری خود در توییتر منتشر کرد که در آن سوفیا ورگارا ایفای نقش می کرد.

به گزارش پی ام آپ، بازیگر «خانواده مدرن» با تلفن همراهش صحبت می کند و از گم شدن چمدانش در حین پرواز ناراحت است و فریاد می زند: باید بروم خرید.
بازیگر زن هالیوودی در تبلیغات سعودی ایفای نقش کرد!

در این ویدیو سپس این ستاره آمریکایی-کلمبیایی هالیوود را در حال گردش در فروشگاه‌های گران‌قیمت، خوردن غذاهای لذیذ در رستوران‌های ستاره‌دار میشلن و استراحت در یک سینمای مجلل می‌بینیم که می‌گوید: «مثل یک ستاره بدرخشید، فراموش نکنید کمی خود را لوس کنید، «ویا ریاض» مکانی است که باید باشید.»

سوفیا ورگارا با پادشاهی عربستان سعودی غریبه نیست و در ماه ژانویه در مراسم جوایز جوایز 2023 در ریاض روی فرش قرمز ظاهر شد.

«ویا ریاض» اولین هتل سنت رجیس پادشاهی را به همراه رستوران‌های منتخب، سینماهای لوکس و مراکز خرید گران‌قیمت در خود جای داده است. ساخت این محوطه که به سبک معماری سلمانی ساخته شده است 20 ماه به طول انجامید.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا