اخبار روز سینما

بازیگران فیلم Under The Stars مشخص شدند

آخرین اخبار در مورد بازیکنان فیلم زیر ستاره ها یا ستاره های همین پایین مشخص شده، اکران شده و در ادامه به معرفی بازیگران این فیلم می پردازیم.

همین الان فیلم زیر ستاره ها در ایتالیا فیلمبرداری شده است. داستان نویسنده ای دوست داشتنی است که در یک رابطه نافرجام گیر کرده و زمانی که برای ایده گرفتن برای کارش به ایتالیا می رود، به طور غیرمنتظره ای با عشق زندگی اش ملاقات می کند.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان می توانید به بخش آن مراجعه کنید اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرام فیگار دیدن.


بازیگران فیلم زیر ستاره ها

فیلم Under the Stars به ​​کارگردانی Michelle Donner و نویسندگی ویکتوریا Vinosa است. از بازیگران این فیلم می توان به تونی کولت، اندی گارسیا، الکس پتیفر و ایوا اشاره کرد. دی دومینیسی» توجه را جلب کرد.

بازیگران فیلم زیر ستاره ها

از دیگر بازیگران این فیلم می توان به «پیا پاتاتیان» تهیه کننده «کریستین مرکوری»، «رومن ویاریس» از کمپانی «کپستون»، «لئوناردو ماریا»، «دل وکیو»، «جسیکا میشل سرفاتی»، «داویده مرتی» دیویده مرتی» واقع شده است. تهیه کنندگان این فیلم «گری همیلتون» و «یینگ یه» از «آرکلایت فیلمز» و «جیانجی فوشینی» از «براندوز فیلمز» اعلام شدند. تولید این فیلم هم اکنون در شهر پولیا ایتالیا در حال انجام است و فیلمبرداری آن در لندن ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد بازیگران سریال زیر ستاره ها چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید. شکل برای به اشتراک گذاشتن

منبع: ضرب الاجل

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا