اخبار روز

این روغن ناجی دیابتی ها دیابت را به طور کامل درمان می کند

طبق گفته کلینیک مایو ایالات متحده، دیابت نوع 1 می تواند یک بیماری ژنتیکی باشد یا در پاسخ به یک ویروس ایجاد شود. دیابت نوع 2 اغلب در بزرگسالان ایجاد می شود، اما می تواند در دوران کودکی یا نوجوانی شروع شود.

بر اساس گزارش دیلی اینترتینمنت، بدن افراد مبتلا به دیابت نوع 2 انسولین کافی تولید نمی کند. در نتیجه سلول ها از انسولین به درستی استفاده نمی کنند و سطح قند خون را از بین می برند.

هیچ درمان شناخته شده ای برای دیابت نوع 2 وجود ندارد، اما دیابت نوع 2 را می توان از طریق رژیم غذایی سالم، کاهش وزن و ورزش کنترل کرد.

بنیاد ملی کلیه ایالات متحده توصیه می کند فلفل چیلی از جمله فلفل سیاه را به رژیم غذایی خود اضافه کنید تا از سلامت کلیه ها حمایت کنید.

در حال حاضر بیش از 2000 گونه فلفل سیاه (Piperaceae) وجود دارد. با این حال، تنها تعداد کمی از گونه های آن برای سلامتی مفید هستند. اسانس فلفل سیاه برای اهداف درمانی و دارویی از دانه های گیاه فلفل سیاه (Piper Nigrum) استخراج می شود که دارای خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی است.

افراد مبتلا به دیابت نوع 2 اغلب مشکلاتی مانند مشکلات گردش خون و فشار خون بالا دارند. یک مطالعه در سال 2013 منتشر شده در Advances in Pharmacological Sciences نشان داد که روغن فلفل سیاه ممکن است به درمان علائم دیابت، از جمله فشار خون بالا کمک کند.

این مطالعه نشان داد که ترکیبات فنلی و فعالیت آنتی اکسیدانی روغن فلفل سیاه همراه با اقدامات درمانی لازم ممکن است به درمان یا پیشگیری از دیابت نوع 2 کمک کند.

فلفل سیاه همچنین می تواند به جذب کورکومین، جزء اصلی ضد التهابی زردچوبه کمک کند. یک بررسی بالینی در سال 2013 نشان داد که کورکومین ممکن است به پیشگیری از دیابت و کاهش سطح بالای قند خون مرتبط با آن کمک کند. با حمایت از جذب کورکومین، روغن فلفل سیاه ممکن است به مدیریت علائم دیابت کمک کند یا در پیشگیری از دیابت نقش داشته باشد.

اسانس فلفل سیاه عصاره غلیظی است که از دانه های فلفل سیاه به دست می آید. در حال حاضر هیچ دستورالعمل غذایی برای مصرف فلفل سیاه وجود ندارد. با این حال، مصرف زیاد فلفل سیاه می تواند باعث ناراحتی معده و سایر مشکلات گوارشی شود. بنابراین، بهتر است از آن کم استفاده کنید.

برای استفاده از روغن فلفل سیاه برای دیابت، آن را استنشاق کرده یا روی پوست بمالید. برای دم، چند قطره به آب داغ اضافه کنید یا در دیفیوزر قرار دهید و بخار آن را استنشاق کنید. همچنین می توانید چند قطره را روی پنبه بریزید و مواد روغن را استنشاق کنید. هنگام استنشاق روغن، برای نتیجه مطلوب، نفس های طولانی و عمیق بکشید.

روش دیگر، می توانید روغن فلفل سیاه را در روغن حامل مانند روغن زیتون یا روغن بادام شیرین رقیق کنید و روی پوست بمالید. به ازای هر اونس روغن حامل چند قطره روغن فلفل سیاه اضافه کنید.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا