اخبار روز سینما

فیلم کمدی «درباره پدرم» با بازی رابرت دنیرو و سباستین مانیسکالکو به اکران رسید!

فیلمی کمدی با بازی رابرت دنیرو و سباستین مانیسکالکو در نقش پدر و پسری از آخرین روز اردیبهشت ماه اکران شده است.

به گزارش آسوشیتدپرس، «درباره پدرم» یک فیلم کمدی است که از داستان زندگی خود مانیسکالکو درباره ارزش های خانوادگی الهام گرفته شده است.

پیش از این، دنیرو در نقش یک پدربزرگ در چالش با نوه اش در پاییز 2020 دیده شده بود.

درباره پدرم به کارگردانی لورا ترروسو و بر اساس فیلمنامه ای از سباستین مانیسکالکو و آستن ارل ساخته شده است. مانیسکالکو قبلا در «کتاب سبز» بازی کرده بود و در «ایرلندی» با دنیرو همبازی بود.

دیگر بازیگران این فیلم کیم کاترال، لزلی بیب، آن درس هولم و دیوید راشه هستند.

داستان فیلم درباره سباستین و پدر مهاجر ایتالیایی سنتی آرایشگر او است. او به سالوو از برنامه خود برای خواستگاری از نامزد آمریکایی اش اطلاع می دهد. نامزد او اصرار دارد که آخر هفته را با این پدر و پسر با خانواده بسیار ثروتمندش بگذراند. با وجود تضاد بین دو فرهنگ و تصور اولیه مبنی بر اینکه این دو خانواده هیچ چیز مشترکی ندارند، در نهایت در پایان آخر هفته تابستان به یک خانواده متحد تبدیل می شوند.

مایکل اوسالیوان، منتقد واشنگتن پست، فیلم را به عنوان “داستانی شیرین و بیشتر خنده دار درباره اهمیت افرادی که با آنها ارتباط داریم، همراه با لحظاتی چالش برانگیز اما نه لزوما خنده دار” توصیف کرد. اما اوسالیوان در نقد این فیلم نوشته است که به جای یک درگیری فرهنگی واقعی، وضعیت بر اساس «مضامین احمقانه» است.

اودی هندرسون از بوستون گلاب تنها یک ستاره و نیم به فیلم داد و آن را یکی از نسخه‌های خنده‌دار «ملاقات با والدین» نامید. با این حال، منتقد آستین کرونیکل، آن را یکی از آن فیلم‌های استودیویی خواند که به بهترین وجه شرایط فنی یک فیلم را برآورده می‌کند.

با این حال، منتقد استریمر مهربان‌تر بود و آن را فیلمی با احساس خوب خواند که به اندازه کافی مورد استقبال قرار می‌گیرد، خنده‌های زیادی دارد و تماشاگران را با قلب‌های شاد از سالن‌های سینما بیرون می‌فرستد.

مانیسکالکو درباره این فیلم گفت: می خواستم تجربه یک مهاجر را روی پرده بیاورم. پدرم وقتی 15 ساله بود به اینجا آمد و زبان بلد نبود. او کسب و کاری راه انداخت، خانواده تشکیل داد و از ابتدا خانه ای ساخت و ادامه داد. … می خواستم در فیلم نشان دهم که رابطه پدر و پسر و پویایی بین آنها بسیار مهم است. به نظرم از نظر طنز کار خیلی خوبی است و احساسات مردم را هم می گیریم.

این فیلم که با بودجه 29 میلیون دلاری ساخته شده در اولین روزهای اکران خود 7 میلیون دلار فروش داشته است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا