اخبار روز سینما

بازگشت رضا گلزار و رضا رشیدپور به تلویزیون تایید شد! + پشت صحنه بازگشت گلزار

اخبار رضا گلزار و رضا رشیدپور بازگشت به تلویزیون را تایید کردند پس از بحث های فراوان در این دوره منتشر شد. «پانتولیگ» و «آخرین سیم» به زودی اکران خواهند شد.

رضا گلزار و رضا رشیدپور بازگشت به تلویزیون را تایید کردند

بالاخره پس از گمانه زنی ها و شایعات فراوان، بازگشت محمدزا گلزار و رضا رشیدپور به تلویزیون به صورت رسمی اعلام شد، آنها به ترتیب «پانتولیگ» و «سیم آخر» را بازی خواهند کرد.

بحث بازگشت محمدرضا گلزار و رضا رشیدپور به تلویزیون اخیرا بسیار داغ شده است. این خبر با واکنش های متفاوتی همراه شد. محمدرضا شهبازی مجری برنامه های «سیدخندان» و «پاورقی» شدیدترین واکنش را به این خبر نشان داد.

رضا گلزار با برنامه پانتولیگ به تلویزیون بازگشت

گلزار رشیدپور

پس از کش و قوس های فراوان صبح دوشنبه 23 مرداد خبرگزاری تسنیم با دو خبر جداگانه رسما از بازگشت این دو خبرنگار به تلویزیون خبر داد. این خبرگزاری در خبر خود با عنوان «نقش محمدرضا گلزار در تلویزیون مشخص شد» به نقل از جواد فرهانی، تهیه کننده مسابقه ای که گلزار وظیفه آن را بر عهده داشت، نوشت:

Pantolig یک مسابقه تلویزیونی مبتنی بر پانتومیم است که در آن شرکت کنندگان در قالبی جذاب و سرگرم کننده به رقابت می پردازند. «محمدرضا گلزار» مجری این برنامه خواهد بود که امیدواریم با حضور و تلاش خود لحظات خوشی را برای مخاطبان تلویزیون رقم بزند.

رضا رشیدپور با جدیدترین برنامه سیم کارت به تلویزیون بازگشت

به نقل از حمید مروندی، تسنیم نوشت سری جدید «آخرین سیم» با اجرای رضا رشیدپور تصویربرداری شده است و به زودی برای مخاطبان روی آنتن شبکه سه می رود.

اعلام رسمی خبر بازگشت این دو چهره پیام رسان قطعا بازتاب هایی را به همراه دارد. در گام اول بیشتر رسانه ها این دو مطلب را بازنشر کردند. حال باید منتظر ماند و دید منتقدان چه واکنشی نسبت به حضور این چهره ها خواهند داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد داستان گلزار رشیدپور چرا؟

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا