اخبار روز سینما

بازگشت دوباره الهام چرخنده به دنیای تئاتر


طبق اخبار شما:الهام چرخنده بازیگر ایرانی که مدتی است در این عرصه فعالیتی نداشته است. الهام چرخنده یکی او یکی از برونگراترین افراد است. چند سال گذشت؟ الهام چرخنده او روش خود را تغییر داد و زندگی اش دچار تحول شد. همسر سوم الهام چرخنده روایتی جدید از بازگشت یک روحانی مقیم کربلا. الهام چرخنده او را به تئاتر واگذار کردند. الهام چرخنده او این بار به عنوان عضو هیئت داوران وارد دنیای هنر شد.

الهام چرخنده او به تئاتر بازگشت

سید مصطفی موتورچی – دبیر پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر کودک و نوجوان مسجد – در تصمیمات جداگانه بانوان اعظم بروجردی الهام چرخنده وفا ترابع را به عنوان هیئت داوران پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه های مسجد منصوب کرد.

به گزارش ایتنا، در متن این تصمیمات آمده است: به برکت خداوند، برپایی پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی کودکان و نوجوانان مساجد حاصل تلاش مجاهدان در راه آرمان های شهدا و امام راحل است. آغاز این رویداد.” هنرمندان مصمم و جوان این عرصه در انتظار حضور معنوی و تاثیرگذار شما هستند که با اندیشه مقدس و تجربه ارزشمند شما ظرفیت های نهفته و نهفته هنر آنان را آشکار خواهد کرد. مهر و ستایش. از این رو سرکارعلی را به عنوان عضو هیئت داوران «پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه های مسجد» منصوب می کنم.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا