اخبار روز

بازار سهام سقوط کرد؛ افت 7000 واحدی در شاخص هم وزن


در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران با افت 20 هزار و 144 واحدی به بالاترین سطح 2 میلیون و 284 هزار و 833 واحدی رسید.

به گزارش مانیبان، در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، شاخص کل هم وزن بورس نیز با افت 7 هزار و 534 واحدی به رقم حداکثر 757 هزار و 509 واحدی رسید.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، ارزش بازار بورس تهران به 78 میلیون و 939 هزار تومان رسید و 323 هزار و 141 نوبت معاملاتی انجام شد.

لازم به ذکر است در پایان معاملات امروز بازار سرمایه نمادهای فولاد، فملی، شپنا، وبملت، شستا، شتران و شبندر بیشترین تاثیر را بر ریزش شاخص کل بورس تهران داشتند.

در پایان معاملات امروز، شاخص کل بازار سرمایه فرابورس ایران با افت 230 واحدی به رقم 25 هزار و 289 واحد رسید و ارزش بازار بازارهای اول و دوم بازار سرمایه فرابورس ایران همتای خود به 13 همات و 967 میلیارد تومب رسید.

در پایان عملیات امروز بازار سرمایه، ارزش پایه فرابورس ایران به 306 میلیارد تومان رسید و 190 هزار و 147 نوبت معامله انجام شد.

لازم به ذکر است در پایان معاملات امروز بازار سرمایه نمادهای آریا، خاور، شگویا، هرمز، سپهر و شبسیر بیشترین تاثیر را در پاییز و نماد فجهان بیشترین تاثیر را در رشد داشتند. . شاخص کل فرابورس ایران


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بسته است
دکمه بازگشت به بالا