اخبار ارز دیجیتال

بازار داغ توکن‌های میم؛ از پتانسیل رشد میم‌کوین اسپیدی فانتوم غافل نشوید!

بازار ارزهای دیجیتال از آغاز سال ۲۰۲۴، شاهد اقبال گسترده سرمایه‌گذاران به میم کوین‌ها است. وبسایت کوین مارکت کپ تنها در ماه آوریل، ۱۳٨ میم‌کوین را ثبت کرده که رشدی قابل توجه نسبت به بازه مشابه در سال گذشته (۱۸ میم‌کوین) است.

با اینکه کاربرد واقعی میم‌کوین‌ها زیر سوال است، ارزش کل بازار آنها به بیش از ۵۰ میلیارد دلار رسیده که هم‌‌سطح با غول‌های مالی مانند جی پی‌مورگان و تسلا است.

به گزارش رمز ارز نیوز، ویتالیک بوترین، خالق و هم‌بنیانگذار اتریوم، پتانسیل رشد، ماهیت غیرمتمرکز و سرگرم‌کننده بودن را از دلایل جذابیت میم‌کوین‌ها می‌داند. آرتور هیز، یکی از بنیانگذاران صرافی بیتمکس (BitMEX) نیز، این توکن‌ها را محرک رشد اکوسیستم بلاکچین معرفی کرده است.

از طرفی، سولانا به دلیل کارمزدهای پایین و تراکنش‌های سریع، به خانه جدید میم‌کوین‌ها تبدیل شده است. این اقبال باعث شکسته شدن رکورد فعالیت در شبکه سولانا شده و قیمت توکن اصلی آن (SOL) را برای اولین بار از نوامبر ۲۰۲۱ به بالای ۲۰۰ دلار رسانده است.

در این میان، اسپیدی (Speedy)، یک میم کوین جدید بر بستر بلاکچین فانتوم است که توسط بنیاد GOAT راه‌اندازی شده است. این پروژه قصد دارد با تکیه بر سرعت بالا و امنیت بستر فانتوم، به پدیده‌ای جدید برای سرمایه‌گذاران، سازندگان و هنرمندان دیجیتال تبدیل شود.

با اینکه روند حرکتی این میم کوین از ابتدای عرضه نزولی بوده و از ماه آوریل تا کنون حدود ۹۰ درصد کاهش قیمت داشته است، اما تحلیلگران معتقدند که سه عامل کلیدی زیر می‌توانند موجب رشد قیمتی این میم کوین در آینده شوند.

 

این خبر صرفاً جنبه اطلاع‌رسانی دارد و به معنی توصیه به خرید و فروش ارز خاصی نیست. وظیفه تحقیق و بررسی درباره اعتبار ارزها بر عهده کاربران گرامی است.

منبع:عصرایران

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا