اخبار روز

بارش شدید باران در سیستان و بلوچستان 21 رکورد جدید را به ثبت رساند

معاون هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: اخیراً در سامانه فروردین 21 بارندگی بارید که رکوردهای جدید بارندگی در استان به ثبت رسید که حدود 40 درصد از بارندگی سالانه کشاورزی را به خود اختصاص داده است.

اله بخش ریگی در گفت وگو با تسنیم، اظهار داشت: دولت و بخش خصوصی سرمایه گذار در منطقه نیاز به توجه به پیوست های اقلیمی را احساس می کنند.

معاون مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: اخیراً در سامانه فروردین ماه جاری 21 رکورد جدید بارندگی در استان به ثبت رسید که حدود 40 درصد از بارندگی سالانه کشاورزی را به خود اختصاص داده است. علاوه بر شهرهای ساحلی، شهرهای مرکزی استان نیز رکورد بارندگی را به ثبت رساندند. بیشترین بارندگی در نواحی ساحلی استان در کنارک و زرآباد به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به ویژگی های اقتصادی و اجتماعی مناطق سیل زده گفت: بیشتر آنها از طریق کشاورزی، صیادی و مزارع موز در مناطقی مانند زرآباد امرار معاش می کنند منطقه

ریغی تاکید کرد: با توجه به تجربه سیل اخیر، لازم است دولت و بخش خصوصی سرمایه‌گذار در منطقه به پیوست‌های اقلیمی توجه داشته باشند، چرا که با استفاده از پیوست‌های اقلیمی می‌توان تهدیدات مخاطرات و بلایای طبیعی را کنترل کرد. اداره می شود. در این شرایط نیاز به ایجاد سایت رادار در منطقه نیز احساس می شود.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا