اخبار روز

ایکس 55 پرو پر فروش ترین خودروی مدیران خودرو! + جزئیات

شرکت مدیران خودرو مونتاژ کننده برخی از محصولات شرکت چینی چری اتومبیل می‌باشد. این شرکت در سال 1399 لوگوی خودروهای چری را به لوگوی اختصاصی تبدیل کرد.

شرکت مدیران خودرو که دارای بیشترین سبد محصولات در بین خودروسازان خصوصی است، همواره تلاش کرده است تا ضمن احترام به نیاز بازار و مشتریان، محصولاتی مجهز به قابلیت تحویل مدرن تولید کند. یکی از سنتی ترین محصولات این شرکت ام وی ام X55 است که به عنوان یک کراس اوور کامپکت سایز متوسط ​​در سال های اخیر همواره یکی از اولین انتخاب های خانواده ها بوده است.

طراحی این خودرو با پسوند PRO در آخرین آپدیت معرفی شد و گفته می شود به دلیل طراحی کاملا به روز و فناوری های جدید، پرفروش ترین خودروی سگمنت خود است. از نظر طراحی، MVM X55 PRO خودرویی خوش تراش است که با حجم بدنه از سبک طراحی جیپ در مدل Renegade بهره می برد، به خصوص در نمای جانبی و ستون عقب خودروسازان اروپایی در هر دو قسمت جلو و نمای عقب بهره برده است.

X55 Pro، ارزشمند در این محدوده قیمت

قسمت فنی موتور این خودرو 1.5 لیتر حجم دارد و به کمک توربو شارژر قادر است 156 اسب بخار قدرت تولید کند. علاوه بر این، گشتاور به 230 نیوتن متر می رسد که با توجه به وزن حدود 1.4 تنی، در واقع یک خودروی کراس اوور خانوادگی سایز متوسط ​​است. خودرویی که آسایش سرنشینان آن نسبت به نسل قبل در رستایلینگ اولویت داشته و به همین دلیل سعی شده گروه هدف آن خانواده های کوچکی باشد.

کالیبراسیون موتور و گیربکس CVT به گونه ای انجام شد که شتاب 0 تا 100 در 10.3 ثانیه امکان پذیر است. مهندسان هنگام طراحی موتور این خودرو سعی کردند تا تاخیر توربوشارژر را کاهش دهند تا خودرو شتاب بیشتری بگیرد. بنابراین حداکثر گشتاور در 1750 دور در دقیقه می رسد که باعث کاهش مصرف سوخت و افزایش شتاب آنی خودرو می شود.

کارشناسان 9 سرعت یا دنده برای نسل دوم گیربکس CVT در این خودرو تعریف کرده اند که شتاب مثبت خودرو را برای اطمینان از عملکرد نرم و هنگام ترمزگیری گیربکس با دنده های عقب سریع به توقف خودرو کمک می کند. به همین دلیل است که MVM X55 PRO یکی از بهترین ها در کلاس خود از نظر ایمنی ترمز است.

فضای داخلی X55 PRO هر آنچه از یک خودروی مدرن انتظار دارید را در اختیار شما قرار می دهد. از نظر طراحی به خوبی با نمای بیرونی خودرو هماهنگی دارد. شکل های گرد کمی در کابین استفاده می شود و اکثر ابزارها و قطعات دارای زاویه و گوشه هستند. در کابین این خودرو با توجه به سبک طراحی روز دنیا، این کنترلرها به جای دکمه ها و دستگیره های زیاد به صفحه نمایش 10.25 اینچی بالای داشبورد منتقل شده اند و دکمه های مهمتر نیز در پنلی زیر نمایشگر قرار دارند. .

X55 Pro، ارزشمند در این محدوده قیمت

به طور کلی MVM در هنگام طراحی صندلی سعی می کند به بهترین شاخص های فیزیکی منطبق بر آناتومی بدن انسان و ستون فقرات دست یابد تا ارگونومی لازم در این راستا ایجاد شود. صندلی های خودرو MVM X55 PRO بر اساس نظرات مشتریان نسبت به صندلی های نسل قبلی این خودرو توسعه یافته است. بنابراین صندلی‌های مدل جدید راحت‌تر هستند و در سفرهای طولانی و ترافیک، نرمی مناسبی را برای مسافران فراهم می‌کنند و به خوبی شتاب‌های جانبی بدنه را مهار می‌کنند.

علاوه بر این قسمت ساق رون این صندلی ها که قابل تنظیم نیز می باشد به دو سطح ابری مختلف مجهز شده است تا در قسمت وسط سقف بدنه نرمتر شود. از طرفی عرض این قسمت در مدل PRO نیز افزایش یافته است و در نتیجه افراد با سایز بزرگتر و وزن بیشتر از کیفیت راضی هستند.

MVM X55 PRO فهرست بلندبالایی از امکانات ایمنی و راحتی دارد که نسبت به بسیاری از رقبای خود برتری دارد. طبق بررسی های شرکت سازنده، این خودرو از نظر تجهیزاتی نیز توانسته پاسخگوی نیاز مشتریان باشد. این در حالی است که قیمت این خودرو حدود یک میلیارد و 250 میلیون تومان است. این بدان معناست که این خودرو در کلاس خود یک خرید با کیفیت محسوب می شود. از سوی دیگر شبکه جامع خدمات پس از فروش مدیران خودرو در سراسر کشور و بازار کارکرده مناسب از جمله عوامل مثبت این خودرو است.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا