سبک زندگی

این مرد جذاب همزمان با دو زن منحصربفرد ازدواج کرد!

ریمینو – آرمان رمضانی: چنانکه احتمالا می دانید یکی دو هفته گذشته خبر ازدواج به سرعت در شبکه های اجتماعی مختلف و کاربران آن در سراسر جهان مطرح شد و موضوع اصلی بحث آنها شد. ازدواجی که در واقع سه سال پیش اتفاق افتاد، اما انتشار خبر آن در چند روز اخیر باعث شد به شدت مورد توجه قرار گیرد.

ماجرای این موضوع جنجالی به خبر ازدواج یکی این از دو خواهر هانسل است که دوقلوهای به هم چسبیده با یک مرد هستند. این خبر مانند تقریباً تمام موضوعاتی از این دست، به سرعت کاربران شبکه های اجتماعی را به دو گروه سرسخت حامی و مخالف تقسیم کرد و باعث شد خواهران هنسل بازخوردهای زیادی از پیام های محبت آمیز و حمایتی گرفته تا توهین، تمسخر، تحقیر و حتی تهدید دریافت کنند. .

این مرد جذاب همزمان با دو زن بی نظیر ازدواج کرد!

در این مقاله همراه، نگاهی به همین موضوع انداخته و پس از کسب اطلاعات مختصر در مورد این دوقلوهای به هم چسبیده، سعی می کنیم تصمیم آنها برای این ازدواج عجیب را بهتر درک کنیم.

خواهران هانسل و اولین تجربه شهرت در سال 1996

واقعیت این است که این اولین بار نیست که این دوقلوهای به هم چسبیده به موضوع اصلی بحث حداقل در بین مردم کشورشان تبدیل می شوند. ابی و بریتنی هنسل در سال 1996 زمانی که تنها 6 سال داشتند مهمان برنامه معروف اپرا وینفری شدند و همین حضور در برنامه اپرا برای شهرت خواهران هنسل کافی بود.

البته خواهران هنسل در سال های پس از حضور در برنامه اپرا همچنان در انظار عمومی باقی ماندند و در سال های گذشته با حضور در برنامه شبکه TLC با مخاطبان ارتباط برقرار کردند. نمایش TLC یک نمایش چند قسمتی بود که بر اساس واقعیت زندگی روزمره خواهران هنسل بود و ابی و بریتانی سعی داشتند زندگی خود را برای مخاطبان توضیح دهند.

این مرد جذاب همزمان با دو زن بی نظیر ازدواج کرد!

در این برنامه ابی و بریتانیا ساده ترین کارهای روزانه مانند خواب و حمام و رانندگی تا سفر به اروپا و ورزش و … را برای طرفداران و مخاطبان کنجکاو خود توضیح دادند و به مخاطبان کمک کردند تا درک بهتری از زندگی افراد به هم چسبیده داشته باشند. دوقلوها. در آخرین قسمت‌های این شبه مستند، بینندگان شاهد بودند که ابی و بریتانی با موفقیت تحصیلات دانشگاهی خود را در زمینه آموزش به پایان رساندند.

اما بخشی از این برنامه TLC که در روزهای اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است، در قسمتی از سال 2012 به مزخرفات خواهران هنسل اختصاص دارد. بریتنی در این اپیزود می گوید که قرار است چه کاری انجام دهیم و چه زمانی آن را انجام خواهیم داد.

ابی که وظیفه کنترل نیمه راست بدن را بر عهده دارد، حرف خواهرش را تایید می کند و می افزاید: بله، تصمیم داریم روزی حس مادر بودن را تجربه کنیم، اما قرار نیست توضیح دهیم که چطور چنین چیزی است. در شرایط ما این اتفاق می افتد: «اکنون، بیش از یک دهه پس از آن مذاکرات، ما حداقل می دانیم یکی یکی از خواهران هانسل، ابی، در مورد این سخنان کاملا جدی بود.

در دهه گذشته، زندگی ابی و بریتانی تغییرات زیادی را به خود دیده است. ابی و بریتانی که اکنون 34 سال سن دارند، مدت زیادی است که به عنوان معلم کلاس پنجم ابتدایی مشغول به کار هستند و البته مهم ترین تغییر آن ازدواج و شروع زندگی مشترک برای یکی یکی از خواهران هانسل.

آقای داماد کیست؟

پس از پایان برنامه شبکه TLC و با وجود گسترش شبکه های اجتماعی، خواهران هانسل تمایل بیشتری برای حفظ حریم خصوصی خود نشان دادند و به عنوان مثال همانطور که قبلاً گفته شد ازدواج ابی به سال 2021 برمی گردد و اخبار آن منتشر شده است. سه سال بعد عمومی شود. . به دلیل تمایل به حفظ حریم خصوصی، اطلاعات زیادی در مورد نحوه ملاقات ابی و همسرش وجود ندارد. شوهر ابی جاش بولینگ است و یک پرستار است.

این مرد جذاب همزمان با دو زن بی نظیر ازدواج کرد!

ابی و جاش پس از مدتی آشنایی، سرانجام در سال 2021 در شهر اجدادی خانواده هنسل و زادگاه دوقلوها، مینه سوتا، ازدواج کردند و اکنون و سه سال بعد، تصاویری از آن مراسم توسط خواهران هنسل به اشتراک گذاشته شده است. شبکه های اجتماعی.

ماجرای انتقاد از این ازدواج و واکنش دوقلوها

مدت کوتاهی پس از علنی شدن خبر ازدواج ابی، دوقلوهای هانسل پس از مدت ها سکوت و ناآگاهی، ناگهان با حجم قابل توجهی از نظرات و بازخوردهای کاربران شبکه های اجتماعی مواجه شدند که اکثر آنها همانطور که انتظار می رفت مثبت بود. نبود. افراد زیادی با لحنی بسیار تند آمیخته با تهدید و توهین و تحقیر از تصمیم این دو خواهر برای ازدواج با ابی انتقاد کردند و هرکس بنا به جهان بینی و نظر خود این تصمیم را به نوعی زیر سوال برد.

اما ابی و بریتنی که 35 سال زندگی به عنوان دوقلوهای به هم چسبیده آنها را در برابر واکنش های منفی مقاوم کرده است، با انتشار یک فایل صوتی در ویدئویی در TikTok به این انتقادات توهین آمیز پاسخ دادند: “این پیامی است برای همه متنفران و متنفران.” این دوقلوها که صدای خود را از طریق ویدیویی از خود و جاش منتشر کردند، در ادامه این پیام که در فضای مجازی منتشر شد، نوشتند: “اگر از کاری که ما انجام می‌دهیم خوشتان نمی‌آید، اما همچنان هر کاری را که ما انجام می‌دهیم تماشا می‌کنید، همچنان طرفدار هستید.” شما حساب کنید.”

و در نهایت، دوقلوها از تصمیمی که می تواند همه چیز را تغییر دهد خوشحال بودند

این مرد جذاب همزمان با دو زن بی نظیر ازدواج کرد!

35 سال پیش وقتی ابی و بریتانی به دنیا آمدند، پدر و مادرشان پتی و مایک با تصمیمی بسیار دشوار و در واقع سرنوشت ساز روبرو شدند. تصمیمی که احتمالاً همه والدین دوقلوهای به هم چسبیده با آن روبرو هستند این است که آیا جراحی برای جدا کردن نوزادان به هم چسبیده انجام دهند یا خیر.

پتی و مایک از انجام این عمل بسیار می ترسیدند زیرا می دانستند که چنین عملی به طور کلی چقدر سخت و پیچیده است و به طور خاص در مورد ابی و بریتنی و نحوه اتصال آنها و اعضای حیاتی مشترک آنها، پتی و مایک می دانستند که چقدر امکان انجام این عمل وجود دارد. از دست دادن یک یا هر دو نوزاد زیاد است. در نهایت در سرنوشت سازترین لحظه زندگی ابی و بریتانی، والدین این دوقلو تصمیم گرفتند که برای جراحی نروند و امیدوارند که دخترانشان در آینده زندگی شاد و موفقی داشته باشند.

این مرد جذاب همزمان با دو زن بی نظیر ازدواج کرد!

اکنون، 35 سال بعد، ابی و بریتانی از والدین خود و تصمیم تغییر دهنده زندگی آنها بی نهایت سپاسگزار هستند. ابی می‌گوید: «من و بریتنی هرگز آرزو نمی‌کردیم که از هم جدا شویم، زیرا در آن صورت نمی‌توانیم همه کارهایی را که اکنون انجام می‌دهیم، مانند بازی سافت‌بال، دویدن و ورزش کردن انجام دهیم.» نکته جالب این موضوع این است که تقریبا همزمان با انتشار خبر ازدواج ابی، خبر موفقیت آمیز عمل جراحی جداسازی یکی از دوقلوهای به هم چسبیده یعنی ابیگیل و ایزابل کارلسن سر و صدای زیادی به پا کرد. برخلاف پتی و مایک، والدین ابیگیل و ایزابل تصمیم گرفتند دوقلوهای خود را در 6 ماهگی از هم جدا کنند.

این مرد جذاب همزمان با دو زن بی نظیر ازدواج کرد!

این مرد جذاب همزمان با دو زن بی نظیر ازدواج کرد!

این مرد جذاب همزمان با دو زن بی نظیر ازدواج کرد!

منبع:برترینه

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا