اخبار ارز دیجیتال

این رویداد اقتصادی می‌تواند باعث پرواز بیت کوین شود!

زمان مطالعه: 3 دقیقه

اقتصاد جهانی در حال حاضر بر روی نکول بدهی (ناکامی در پرداخت بدهی) احتمالی ایالات متحده آمریکا تحریر شده است. این اتفاق به دلیل ایجاد تنش در مورد افزایش سقف قرض گرفتن این کشور رخ داده است.
در صورت وقوع چنین پیش‌فرضی و با توجه به اینکه بیت کوین (BTC) سطحی از همبستگی را با بخش مالی سنتی به دست آورده است، تحلیل‌گران پیشبینی می‌شوند که این تفاق ممکن است بر ارزش بیت کوین هم تأثیر مستقیم بگذارد.
Standard Chartered کشور تا مهلت تخمینی ماه جولای افزایش نیابد، قیمت بیت کوین می‌تواند حدود 20,000 دلار افزایش یابد و به 49,000 دلار برسد.
کندریک بیان کرد که بیت کوین در شرایط بحرانی، به خوبی عمل می‌کند و به دلیل ماه غیرمتمرکز خود، به عنوان یک پناهگاه امن می‌شود. با این حال، او معتقد است که بیت کوین در این شرایط، نوساناتی هم داشته باشد. به همین دلیل، پیش‌بینی می‌شود که ممکن است به اندازه 5000 دلار کاهش یابد که ارزش آن را تجربه کنید و سپس، دوباره روندی خود را ادامه دهید.

این رویداد اقتصادی می‌تواند باعث پرواز بیت کوین شود!۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، 500 میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!



ثبت نام

همزمان، به این نکته اشاره می‌کند که سایر ارزهای دیجیتال مانند اتریوم (ETH) به شکلی شبیه به سهام می‌شوند و در صورت نکول بدهی، ممکن است قیمت داشته باشند، اما رفتار بیت کوین به عنوان یک مکان امن، باعث شود. می‌شود که این دیجیتال به عنوان یک سرمایه‌گذاری بهینه در نظر گرفته شود.
بنابراین، به نظر می‌رسد که بهینه احتمالاً شامل خرید بیت کوین به صورت ط ولانی مدت و فروش اتریوم به صورت کوتاه مدت باشد. کندریک اظهار داشت که این نوع ترکیب به احتمال زیاد بهتر است.
در صورتی که بیت کوین موفق شود این فرضیه را تبدیل کند، دومین بار در سال جاری خواهد بود که این ارز دیجیتال از پیامدهای بخش مالی سنتی، به عنوان سک وی برای افزایش استفاده می‌کند. 30000 دلار را دوباره آزمایش کرد.
به طور کلی، کندریک خود را نسبت به بیت کوین پیشنهاد کرد و پیش بینی کرد که ممکن است تا پایان سال 2024 به انتخاب جمله آشفتگی بانکی، نصف شدن سود بیت کوین (هاوینگ) و پایان پیش بینی شده برای افزایش نرخ بهره توسط ف. درال رزرو، قیمت رمزارز اول بازار به 100000 دلار برسد.
بیت کوین در حال حاضر در تلاش است تا موقعیت 30000 دلاری را پس بگیرید.
به طور کلی، پرایس اکشن چندباره بیت کوین نشان‌دهنده احساسات مثبت در بازار است، ما این احساس را برای عبور از مقاومت از همین کافی نبود. با این حال، اگر بیت کوین موفق به بازپس‌گیری سطح مهم 30000 دلار شود، می‌توان روند صعودی خود را در آینده نزدیک داشته باشد.


منبع

فاین بولد

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا