سبک زندگی

این دو زن دوست‌داشتنی، شرافتمندانه پای اعتقادشان ایستادند!

بازتاب آنلاین: به تازگی ویدئویی در فضای مجازی از صحبت‌های احساسی پرور شرافتی وایرال شده است. آن‌ها از قضاوت‌های پرشمار و گروه‌های بیهوده مخاطبان گله‌مندند ما ایستاده‌اند. اما چیزی که در این میان خیلی مهم است، «بی‌تفاوتی»ست. بی‌تفاوتی عمیقی که این دو را در مقابل سیل الفا6 پایدار نگه داشته است. تریبون ر اختیار دارد هم باید قضاوت کند و هم این آدم‌های معرف‌هایی باشد که به خاطر مردم می‌شوند.

اما شاینشتاین را به چالش نمی‌کشند و به بیراهه می‌روند. سوسن پرور را از زمان سریال بزنگاه مورد نقد قرار می‌دهند. ا در وادی ابتذال قدم نمی‌نزد. عکسی که سوسن پرور هنرمند خوبی‌ست، بازی خوب ارائه می‌دهد و در چارچ وبی که قرار می‌گیرد کارش را به درستی انجام دهد.

او به هم بها نمی‌دهد و بی‌اعتنا ی کارش را می‌کند. در ایتالیا جایزه می‌برد و لبخند از روی صورتش پاک نمی‌شود. سوسر نقل کرده بود، به دلیل این که عموما بدون آرایش دیده می‌شود.

” برای عبور از همان مسیری که همه می‌روند، به نظر من کار احمقانه‌ای می‌رسم، چرا باید این کار را انجام دهم؟! نبود و احساس می‌کنم از خودم می‌گیرم و از خودم دور می‌کنم چرا باید این را انجام دهم وقتی با آن خوشحال نیستم؟»

درباره صهبا شرافتی نیز باید گفت آخرین نون خ ی ک تنه به روی دوش او بود. اویی که ناجونمردانه مورد قضاوت برخی قرار دربار ه چهره و ظاهر کسی اظهار نظر نکند. مثل روناک در «نون خ» نقش غریق نجات را ایفا می‌کنند. در واقع محبتی که آن‌ها به سازمان‌هایی که می‌سازند، مسئولین خود را به عنوان مهم‌تری می‌خواهند و احتمالاً صهبا شرافتی نیز این مکان را به دست می‌آورند.

این دو زن دوست‌داشتنی، شرافتمندانه پای اعتقادشان هستند!

رار نمی‌به زمین سبک‌سران وارد نمی‌شوند. اصلاً در دنیای قضاوت‌گر و تمسخرآمیز امروز، نمی‌دانند هم خود شجاعت ی‌ست که در هر کسی نمی‌شود و ما نیز برای تداوم راه م وفیقت داریم.

کاربران چه نظری دارند؟

مرتضی: هستند.


فائزه: وقتی کسی رو دوست داری ظاهرش به چشمت نمیاد و می‌گی خوشگله. پس اونی که قضاوتت بر اساس چهره دوستت نیست. ضمنا شما دو تا خیلی خاصن و خاص بودن خیلی حس خوبیه. زشت اون کسی هست نمیشه!


فاطمه: واقعاً در عجب از مردمانی وجود آمدن چهره و ظ اهرشان ندارند و از مخلوقات خدا هم ایراد می‌گیرند!


صدرا برای صهبا شرافتی نوشته: و بخندی و …. برات غش هم می‌کنن.


طوبی: این رفتار فقط از جهان سوم برمیاد. اگه ملاک فقط زیبایی ظاهری نبود متمد ” نبوده!


و در نهایت آوا: اینقدر نمی‌رن دنبال عمل‌های ناجور که همه یک شکل بشن!

منبع:برترینها

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا