اخبار روز سینما

این اتفاق در حالی رخ داد که در مراسم اکران فیلم «مقیمان ناکجا» حضور داشتم. گریم شهاب حسینی در «گناه فرشته» لو رفت.

با حضور شهاب حسینی در مراسم معرفی فیلم «مقیمان نکجه» جزئیات طراحی چهره این بازیگر سریال «گناه یک فرشته» مشخص شد.

به گزارش پی ام آپ، شهاب حسینی دوشنبه شب 5 تیر 1402 با ظاهر و چهره ای متفاوت در مراسم افتتاحیه فیلم سینمایی «مقیمان نکجه» حاضر شد. در تصاویر این بازیگر گریم خاص روی صورت او بیشتر جلب توجه می کند. گریمی که در واقع مربوط به طراحی چهره او در سریال گناه یک فرشته است.

سریال «گناه یک فرشته» یکی از تولیدات جدید شبکه نمایش خانگی است که به کارگردانی حامد عنقا می باشد. شهاب حسینی این روزها مشغول بازی در این سریال است و به همین دلیل در مراسم افتتاحیه فیلم «مقیمان نه کجا» با همان گریمی که برای ریش و سبیلش طراحی شده بود حاضر شد.

سریال گناه یک فرشته مدتی است در تهران شروع به تصویربرداری کرده است. هنوز هیچ خبری یا عکسی از این سریال در رسانه ها منتشر نشده است.

شهاب حسینی پیش از این و در دورانی که سریال «گناه یک فرشته» در مرحله پیش تولید قرار داشت، با شایستگی های قوی و خاصی در تمرین تیم فوتبال «پیکان» حاضر شد. در همان زمان اعلام شد که او در سریالی نقش «صدام» را بازی خواهد کرد و این سبک مربوط به طراحی چهره او برای بازی در نقش دیکتاتور عراق است. این خبر البته بلافاصله از سوی او تکذیب شد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا