اخبار روز

اینستاگرام بزرگترین دشمن پرسپولیس! – اخبار آنلاین

ایمان گدرزی: اگر اینستاگرام نبود شاید پرسپولیس در فوتبال ایران و آسیا وضعیت بسیار بهتری نسبت به الان داشت و از بحران ها و مشکلات هم در کشور و هم در عرصه بین المللی کاسته می شد. شاید این عبارت به کلیشه ای تبدیل شده باشد که فضای مجازی موقعیت ها و مزایای زیادی دارد، اما اگر به درستی و درست از آن استفاده نشود، ضربه مهلکی به جوامع وارد می کند، اما واقعیت این است که همه به فضای عظیمی مانند اینستاگرام دسترسی دارند. تا اینجا فقط به ضرر فوتبال ایران و پرسپولیس بوده است و دقیقاً هرکس از این فضا استفاده منفی می کند هر بار به مصاف این تیم و این باشگاه می رود و از قضا به هدف خود نیز می رسد.

کناره گیری آل کثیر; آیا مدیری در کار بود؟
در جریان مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2020 در قطر و در حالی که تیم تازه تاسیس یحیی گل محمدی با بازیکنان جدید صعود کرده بود، ناگهان این خبر منتشر شد که عیسی آل کثیر قبل از بازی مهم نیمه نهایی محروم شده و تیمش مقابل النصر عربستان بازی نمی کند. عربستان می تواند عربستان را همراهی کند. . عیسی که در آن زمان به تازگی به پرسپولیس رفته بود با گل های حساس و زیبایی که به شارجه، السد و پاختاکور زد یکی از عوامل اصلی صعود پرسپولیس به نیمه نهایی بود. او توسط AFC محروم شد.
پس از گلزنی آل کثیر به پاختاکور، او در جشن شخصی خود به یاد برادرزاده اش به دوربین تلویزیون نگاه کرد، اما هواداران تیم های رقیب پرسپولیس به AFC گفتند که این جشن نامتعارف گل مصداق بارز نژادپرستی علیه ازبک ها است و این موضوع انجام آن نیز باید ممنوع شود. در این میان حتی از یکی از مدیران باشگاه رقیب نیز نام برده می شد و گفته می شد وی در اطلاع رسانی به AFC و تحریک آنها به محرومیت پرسپولیس دست داشته است.
در نهایت همین نکات و تحریکات باعث شد تا بهترین مهاجم پرسپولیس شش ماه محروم شود و نیمه نهایی و فینال لیگ قهرمانان آسیا را از دست بدهد.

اطلاعات به نصر در مورد قراردادها
با پیروزی بزرگ پرسپولیس مقابل نصر در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا که معجزه به نظر می رسید، شاگردان یحیی گل محمدی به فینال راه یافتند اما خیلی زود مشخص شد که باشگاه عربستانی از قراردادهای پرسپولیس شکایت کرده است. بازیکنان جدیدی که به موقع ثبت نام کردند و شاید پرسپولیس مسدود شد. و نصر به فینال آسیا صعود می کند. به سرعت مشخص شد که اطلاعات این اتفاق از سوی هواداران تیم های حریف به نصری ها منتقل شده است تا پرسپولیس به فینال راه پیدا نکند. نتیجه این موضوع این شد که نصر به EFC شکایت کرد و موضوع را به دادگاه عالی ورزش کشاند. اما این پرونده پس از ماه ها پیگیری به پایان رسید و هزینه های باشگاه عربستانی به سود پرسپولیس کاهش یافت.
داستان نشانه گذاری هند و خاطره حمله نادرشاه
در پی مطلبی که در اینستاگرام پرسپولیس در آستانه بازی های مرحله گروهی لیگ قهرمانان در گوا هند منتشر شد و حضورش در هند را با حمله نادرشاه و فتح آن کشور مقایسه کرد، هواداران خوشحالی تیم رقیب را با ترجمه جریمه کردند. مقاله بالا و تگ کردن هندی ها و AFC. سنگین و محرومیت پرسپولیس از اولین بازی آسیایی آن تیم. محرومیتی که سه شنبه آینده گریبان پرسپولیس را خواهد گرفت، باعث تاسف شدید هواداران این تیم خواهد شد.

اینستاگرام بزرگترین دشمن پرسپولیس!

حمله نژادپرستانه به Leucadia
پرسپولیس قرارداد با لوکادیا هلندی را خیلی مخفیانه اجرا کرد وگرنه زامبی های فضای مجازی از آمدن به ایران پشیمان می شدند. اما پس از حضور لوکادیا در ایران، حملات اینستاگرامی به وی صورت گرفت که حتی برخی از آنها نژادپرستانه بود. در نهایت این هجمه ها تا جایی پیش رفت که یکی از دلایل جدایی عجیب این مهاجم هلندی از پرسپولیس و رفتنش از ایران پیش از نیم فصل اول شد و دست یحیی را در پوست گردو گذاشت.

سوگند خوردن از طرف همسر کایزدو
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس صراحتا اعلام کرد که فیلیپ کایزدو مدیر برنامه های ایرانی گفته است از زمانی که بحث حضور این مهاجم در پرسپولیس مطرح شده، هواداران تیم مقابل به طرف همسرش که ظاهرا یک بازیکن است حمله کرده و به او توهین کرده اند. اینفلوئنسر و در این زمینه تبلیغ می کند و همین موضوع باعث شد تا کایسدو شرط حضور در ایران را بشکند و به پرسپولیس بپیوندد.

بیشتر بخوانید:

۲۵۱۲۵۱

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا