اخبار خودرو

ایران خودرو رانا پلاس جدید را معرفی کرد

ایران خودرو رانا پلاس جدید را معرفی کرد

گروه صنعتی ایران خودرو به تازگی مدل جدید رانا پلاس را به بازار عرضه کرده است. این خودرو رانا پلاس آپدیت شده نام دارد و به امکانات رفاهی جدیدی مجهز شده است.

بر اساس گزارش سال گذشته، ایران خودرو از اواخر سال گذشته امکاناتی مانند سیستم کنترل پایداری الکتریکی، سیستم کنترل استارت در سربالایی، نشانگر فشار باد لاستیک ها و … را اضافه کرد. به عنوان استاندارد رانا پلاس به دلیل استانداردهای اجباری 85. رانا پلاس تیپ 61018 نسخه ای از این محصول است که اواخر سال گذشته عرضه شد و دارای ویژگی های استاندارد اجباری بود. اکنون ایران خودرو کد کلاس 61019 را به سبد محصولات خود اضافه کرده است. این نسخه مجهز به تودوزی داخلی چرم و پارچه ای است و از طرفی عملکرد آینه ای الکتروکرومیک نیز به این سدان اقتصادی اضافه شده است.

ویدیوی معرفی رانا پلاس با سیستم کنترل پایداری الکتریکی

رانا پلاس جدید و بهبود یافته مجهز به موتور TU5 است و 105 اسب بخار قدرت با گشتاور 142 نیوتن متر تولید می کند. گیربکس ارتقا یافته رانا پلاس 5 سرعته دستی است. به طور کلی می توان گفت که از نظر فنی، رانا پلاس آپدیت شده هیچ تفاوتی با رانا پلاس TU5 ندارد.

این خودرو از نظر ظاهری تفاوتی با نسخه های قبلی ندارد و از همان سبک همیشگی پیروی می کند. چرخ های ارتقا یافته رانا پلاس از فولاد ساخته شده و کاپوت روی آن ها نصب شده است. از ویژگی های بهبود یافته رانا پلاس می توان به اضافه شدن سیستم کنترل پایداری الکتریکی، سیستم کنترل استارت در سربالایی، نشانگر تعویض دنده GSI و سیستم نظارت بر فشار باد تایرها اشاره کرد.

رانا پلاس بهبود یافته که با کد 61019 وارد بازار می شود دارای دو کیسه هوا، تودوزی داخلی پارچه ای، ترمز دیسکی جلو و عقب، چراغ موقعیت، چراغ روشنایی در روز، فرمان برقی، تودوزی داخلی چرم و پارچه ای، آینه الکتروکرومیک، کروز است. . مجهز به سیستم کنترل صوتی از روی فرمان، تهویه دستی، شیشه ها و آینه های برقی، صندلی های عقب تاشو، سنسور پارک عقب و غیره است.

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا